نامه سوال از رییس جمهور درباره موسسات مالی، را امضاء نکرده‌ام

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: بنده و بسیاری از نمایندگان دیگر نامه طرح سوال از رییس جمهور بوده را امضاء نکرده‌ایم و این موضوع در برخی رسانه‌ها به اشتباه انعکاس پیدا کرده است.

سعید باستانی با بیان اینکه امروز دو نامه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، مطرح شده که نمایندگان بنابر صلاحدید هر یک از نامه‌ها را امضا می‌کردند، افزود: یکی از این نامه‌ها برای ارائه به رییس جمهور تنظیم شده بود، که در این نامه قید شده بود که به دلیل مشکل‌سازی موسسات مالی و اعتباری برای کشور از روحانی درخواست شده بود، که در این خصوص چاره‌سازی شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامه نگاری نمایندگان با وزیر اقتصاد برای ساماندهی موسسات مالی و اعتباری، افزود: این بار نمایندگان برحسب وظیفه ذاتی خود به رییس جمهور نامه ای نوشتند، که ساماندهی موسسات مالی و اعتباری با جدیت پیگیری شود و آقای روحانی دستور پیگیری را صادر کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نامه دیگری در صحن علنی امروز برای سوال از رییس جمهور نوشته شد، تصریح کرد: بنده و بسیاری از نمایندگان دیگر این نامه که طرح سوال از رییس جمهور بوده را امضاء نکرده‌ایم و این موضوع در برخی رسانه‌ها به اشتباه انعکاس پیدا کرده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *