پیشرفت 65 درصدی پروژه های عمرانی استانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: متوسط پیشرفت اجرای چهار هزار و 119 پروژه ‘عمرانی استانی' در این استان به حدود 65 درصد رسیده است.

محمد مقدوری افزود: در جریان بازدیدهای دوره ای از پروژه های عمرانی استان چهار هزار و 119 پروژه استانی با اعتبار 994 هزار و 600 میلیارد ریال در سطح 28 شهرستان خراسان رضوی طی اردیبهشت ماه توسط کارشناسان دفتر فنی استانداری مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در چارچوب این ارزیابی که مربوط به پروژه های استانی بود مشخص شد شاخص پیشرفت اجرا ی نسبت به اعتبار تخصیص یافته 65درصد می باشد که رقم قابل قبولی است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس نتایج حاصل از این بازدیدها 11.65 درصد پروژه های استانی نیز به اتمام رسیده و 69.69 درصد آنها در دست اجرا هستند. 43 درصد پروژه ها نیز از پیشرفت بیش از 75 درصد برخوردارند.

وی افزود: بر اساس شاخصهای ارزیابی مصوب از جمله پیشرفت فیزیکی، کیفیت اجرا، وسعت و جمعیت شهرستان در این چارچوب شهرستانهای سبزوار ، گناباد و فریمان حائز رتبه های نخست تا سوم در خراسان رضوی شده اند.

مقدوری درباره پیشرفت پروژه های دستگاههای اجرایی برتر نیز گفت: شرکتهای آب و فاضلاب و نیز آبفای روستایی و اداره کل راه و شهرسازی در این زمینه نخست تا سوم شناخته شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *