پدیده‌ مجوز34 طبقه‌ را گرفت

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: احداث برج اقامتی موقت و نماد ذشرکت پدیده شاندیز در ٣٤ طبقه مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

بابک دین‌پرست افزود: در جلسه روز گذشته شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با احداث برج اقامتی موقت و نماد پروژه پدیده شاندیز در ٣٤ طبقه موافقت شد.
رییس کارگروه ویژه پیگیری مسایل شرکت پدیده تاکید کرد: بر اساس اعلام نماینده وزارت کشور در شورایعالی شهرسازی، در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری کشور که به ریاست آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، مصوبه مورخ 28 فروردین امسال، شورای عالی شهرسازی به طور مجدد مورد تصویب قرار گرفت.
دین پرست تصریح کرد: با توجه به تخصیص مبلغ ٩٥٠ میلیارد ریال از تسهیلات کنسرسیوم بانکی و همچنین برگزاری مناقصات مربوط به تکمیل طرح‌های نیمه تمام پروژه پدیده شاندیز طی هفته قبل انتظار می‌رود که با پیگیری مجدانه هیات مدیره شرکت و حمایت‌های مستمر و همیشگی ستاد تدبیر استان خراسان رضوی، تعهد هیات مدیره شرکت مبنی بر آغاز عملیات اجرایی پروژه در روز عید فطر امسال بدون تاخیر و در موعد مقرر محقق شود.
وی از وزیر راه و شهرسازی و همکاران ایشان و همچنین اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای رفع یکی از مهمترین موانع موجود در مسیر آغاز فعالیت‌های عمرانی شرکت که نشان از همدلی و همراهی صمیمانه مسوولان ذیربط با خانواده بزرگ پدیده دارد، قدردانی کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *