ولی‌پور: برخی از اسپانسرها برای حضور در والیبال اعلام آمادگی کرده‌اند

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: صحبت‌های خوبی با حامیان مالی در خصوص تیم‌داری در رشته والیبال صورت گرفته اما هنوز نمی‌توان با قاطعیت در رابطه با این موضوع صحبت کرد.

«هوشنگ ولی پور» در خصوص حضور نماینده‌ای از خراسان رضوی در سوپرلیگ والیبال کشور اظهار کرد: والیبال خراسان با توجه به شرایط خاص و خوبی که دارد، می‌تواند در سطح اول والیبال کشور حضور داشته‌ باشد.چه در بحث استعداد و پتانسیل و چه در مباحث فیزیکی و زیرساختی مشهد از امکانات مناسبی برخوردار است.

وی افزود: هیات والیبال استان اطمینان داده که در سوپرلیگ والیبال امسال نماینده‌ای از خراسان حضور خواهد داشت، امیدواریم این اتفاق رخ دهد زیرا فضای خوبی برای ورزشکاران و دوست‌داران این رشته ورزشی فراهم می‌شود.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتی که تاکنون دریافت کرده‌ایم، مذاکراتی با حامیان مالی انجام شده و برخی از اسپانسرها اعلام آمادگی کرده‌اند. همچنین در جلساتی که حضور داشتیم، ظرفیت‌های خوبی فراهم شده اما هنوز نمی‌توان قاطعانه از حضور یا عدم حضور تیمی از خراسان در سوپرلیگ والیبال کشور صحبت کرد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص برگزاری مجامع هیات‌های ورزشی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال دو مجمع برگزار شده و تا ۲۰ روز آینده مجمع‌ هیات‌های دوومیدانی و همچنین ورزش‌های پهلوانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال هشت هیات ورزشی با برگزاری مجامع تکلیف‌شان مشخص می‌شود، در این زمینه آمادگی کامل داریم و با اعلام آمادگی فدراسیون‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن مجامع برگزار خواهد‌شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *