معلوم نیست در سیاه‌جامگان بمانم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان می‌گوید وضعیتش در این تیم مشخص نیست و معلوم نیست که قراردادش را با سیاه و قرمز پوشان مشهدی تمدید می‌کند یا نه.

اکبر میثاقیان درباره نشست سالیانه مربیان اظهار کرد: خوشحالم که ۴-۵ نفر از مربیان لیگ برتری بودیم تا درباره مشکلات لیگ با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنیم. کاش بقیه نیز در چنین جلساتی حضور داشته باشند.

وی درباره مشکلات لیگ شانزدهم اظهار کرد: باید کیفیت توپ بالاتر برود. توپ که مال ما نیست ما بخواهیم آن را درست کنیم. باید کسانی که توپ‌ها را تهیه می‌کنند، به فکر آن باشند. همچنین شهرها باید به فکر زمین‌ها باشند زیرا بسیاری از زمین‌های تیم‌های ما از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. همچنین ما در این جلسه درباره چمن، مالیات و بازیکنان خارجی نیز صحبت کردیم.

میثاقیان درباره فعالیتش در نقل و انتقالات و همچنین ادامه همکاری با سیاه جامگان اظهار کرد: مربی ۷۵ ساله‌ای برای ما آورده‌اند که وقت نمی‌کنیم کار دیگری انجام دهیم. روزانه ۱۲-۱۳ ساعت در کلاس‌های مربیگری هستیم و وقت زیادی برای فعالیت در نقل و انتقالات نداریم. تکلیفم با سیاه جامگان هنوز مشخص نیست و معلوم نیست که در این تیم بمانم یا خیر.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *