معرفی نفرات برتر مسابقات آفرود در نیشابور

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: مسابقات اتومبيلرانى آفرود قهرمانی خراسان رضوی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

رضا رمضانی اظهار داشت: اولین دوره مسابقات اتومبیلرانى آفرود قهرمانى خراسان رضوی  در پیست آفرود نیشابور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات  ٢٠ شرکت کننده در سه کلاس ٤سیلندر، آزاد و بانوان با هم به رقابت پرداختند.

رمضانی با اشاره به نفرات برتر این مسابقه گفت: در پایان در کلاس 4 سیلندر احمدرضا قدمگاهی اول شد، غلام نقی پور به نایب قهرمانی رسید و حسن کرمانی بر سکوی سوم ایستاد، همچنین  در کلاس آزاد نیز سیدحسن حسینى، امین هنرمند و مهدى قدمگاهى به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در ادامه به استقبال بانوان از این رقابت ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان خراسانی فعالیت بسیار خوبی در مسابقات اتومبیلرانی دارند و ما در مسابقات مختلف شاهد حضور گسترده بانوان هستیم. در این مسابقات نیز  در کلاس بانوان خانم ها جلیلی و کریملو برتر شدند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی در ادامه با تاکید بر حضور اتومبیلرانان خراسانی در مسابقات مختلف گفت:  در راستای همین برنامه ها تیم اتومبیلرانی خراسان رضوی در مسابقات اتومبیلرانی شتاب ٢٠٠ متر(درگ) قهرمانی کشور شرکت می کند.

رمضانی تصریح کرد: اولین دوره از سری مسابقات اتومبیلرانی شتاب ٢٠٠ متر (درگ) قهرمانی کشور جمعه ٥ خردادماه  در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود و در این مسابقه محسن حیدری و سینا شهودی فر دو راننده حرفه ای مشهدی حضور خواهند داشت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *