نمی‌خواهیم سرنوشت دو فصل قبل برای سیاه‌جامگان تکرار شود

اکبر میثاقیان ابراز امیدواری کرد که با حل مشکلات مالی سیاه جامگان فصل آینده را نیز در این تیم ماندگار شود.
اکبر میثاقیان در 8 بازی انتهایی لیگ شانزدهم به تیم سیاه جامگان پیوست و توانست ماموریت غیرممکن را به سرانجام برساند و این تیم را برای دومین سال پیاپی در هفته پایانی در لیگ برتر حفظ کند؛ در لیگ پانزدهم فرهاد کاظمی با پیروزی برابر ملوان بندرانزلی موفق به انجام این مهم شده بود.
با این وجود هنوز مشکلاتی بر سر راه تمدید قرارداد میثاقیان وجود دارد؛ مدیران تیم فوتبال سیاه جامگان از نظر مالی شرایط مساعدی ندارند و تقریبا نیمی از قرارداد بازیکنان این تیم در فصل گذشته پرداخت نشده؛ موضوعی که آینده این باشگاه را با نگرانی هایی مواجه ساخته و بازیکنان نامدار این تیم را در آستانه جدایی قرار داده است.
اکبر میثاقیان که اکنون در دوره مربیگری حرفه ای فوتبال شرکت می کند، در حاشیه برگزاری این کلاس ها در مورد آینده خود گفت:« مشهد شهر من است و من به تیم سیاه جامگان که یادآور ابومسلم برای مشهدی ها است، علاقه قلبی دارم. مالکان باشگاه هم دوست من هستند و علیرغم مشکلات زیاد تمام تلاش خود را برای سرپا نگه داشتن تیم به کار بسته اند. امیدوارم شرایط مهیا شود تا برای فصل آینده تیمی را مهیا کنیم که مانند دو فصل گذشته برای نیفتادن نجنگد.»

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *