مردم سالاری، سد مقاصد دشمنان است

نماینده مردم نیشابور در مجلس استکبار ستیزی و مردم سالاری را سد مقاصد پلید دشمنان نظام عنوان کرد.

هاجر چنارانی روز گذشته در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس افزود: حادثه تروریستی اخیر با هدف قراردادن حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که منافع قدرت‌های استکباری در منطقه را به خطر انداخت و استبداد را به زانو در آورد و نیز مجلس شورای اسلامی رکن رکین مردم سالاری نظام نشان داد تروریست‌ها و حامیانشان از چه چیزی وحشت دارند و کجا را سد مطامع و مقاصد پلید خود می‌دانند.

وی افزود: آنها در مقابله با نظام و استکبارستیزی جمهوری اسلامی چپ و راست نمی‌شناسند و حتی به مردم عادی هم رحم نمی‌کنند پس بیاییم با محوریت عمود خیمه جمهوری اسلامی ایران؛ مقام معظم رهبری از ارزشهایی که شهیدانمان برایش جان فشانی کرده اند دفاع کنیم و کم وکاستی‌هایی که مردم در برخی عرصه‌ها از آن به تنگ آمده اند رفع کنیم و برای پیشرفت و توسعه کشور و اشتغال جوانان و رفاه مردم با وحدت و همدلی اهتمام ورزیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: دشمنان به غلط تصور کردند استحکام امنیتی ایران ضعیف شده و می‌‎توانند ضربه کاری به امنیت کشور وارد کنند. بار دیگر از نیروهای امنیتی بالاخص سپاهیان مجاهد خود حمایت کرده و از مسئولین دولتی هم می‌خواهیم با حمایت از مدافعین حرم کانون تولید تروریست‌ها را در سوریه و عراق بخشکانند.

چنارانی تصریح کرد: به ریاست جمهوری یادآوری می‌کنیم حضور شکوهمند مردم در انتخابات 29 اردیبهشت حماسه ای ماندگار و برگ زرینی بر حماسه‌های جاوید مردم این مرز و بوم در تقویم دینداری و ولایت مداری بود. به پاس حضورشان امروز وظیفه ریاست جمهوری و تمام اعضای کابینه این است که با انتخاب کابینه‌ای متخصص، متعهد، انقلابی، دلسوز و دردمند مردم انقلاب به دنبال عدالت باشید. به دنبال مسئولینی هستیم که عمار گونه عمل کنند و چون مالک اشتر مدافع دل‌ها و جان‌های مومنین باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *