امکان تحصیل رایگان در دانشگاه امام رضا(ع)

دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) شرایط تحصیل رایگان در مقطع کارشناسی ارشد، ویژه دانش‌آموختگان ممتاز و کم‌برخوردار را در قالب بورسیه تحصیلی در این دانشگاه فراهم کرده است.

این دانشگاه اعلام کرد: در راستای منشور هفت‌گانه مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از نخبگان و دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالی کشور، بخشی از ظرفیت پذیرش ورودی سال13966 خود در مقطع کارشناسی ارشد را به صورت رایگان پذیرش می‌کند.
امکان استفاده از سلف سرویس رایگان در دانشگاه بین‌المللی امام رضا)ع) و ارائه خوابگاه دانشجویی به صورت رایگان برای دانشجویان کم برخوردار از دیگر تسهیلاتی است که این دانشگاه برای دانشجویان فراهم کرده است.
دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، با تاکید تولیت فقید آستان قدس رضوی و مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال  1378در راستای تربیت مدیران، اندیشمندان و کارآفرینان مومن و متعهد به اخلاق کریمه اسلامی تاسیس شد. این دانشگاه با ایجاد دو مجموعه مستقل دانشگاهی خواهران و برادران با بهره‌مندی از 70عضو هیئت علمی و بیش از 400استاد میهمان در  60رشته دانشگاهی در مقاطع مختلف، بستر خلق، انتشار و کاربرد دانش را در محیطی آرام و سالم فراهم کرده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *