فراخوان جشنواره نمایشنامه خوانی مشهد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: فراخوان سیزدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی با محوریت رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام منتشر شد.

سید جواد اشکذری افزود: این جشنواره با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد و مشارکت انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دبیرخانه ستاد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام تیر ماه آتی برگزار می‌شود.

وی کشف و پرورش استعدادهای تازه بازیگری(رویکرد تخصصی به بیان بازیگر)، رشد و اعتلای هنر نمایشنامه نویسی و ارج نهادن به ترجمه صحیح و هنرمندانه را از اهداف این جشنواره ذکر و بیان کرد: سیزدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی مشهد در موضوعات آزاد، اقتصاد مقاومتی(تولید و اشتغال)، فرهنگ بومی و آئینی خراسان رضوی، فرهنگ رضوی و آموزه های دینی، معضلات اجتماعی، ایثار و شهادت، سبک زندگی اسلامی ایرانی و عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این جشنواره رقابتی بوده و در بخشهای نویسندگی بومی، خوانش گردانی، خوانشگری مرد و زن، اکت خوانی، موسیقی و پوستر مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

وی مهلت ارسال آثار و ثبت نام برای حضور در جشنواره را 28 خرداد جاری اعلام و بیان کرد: سیزدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی مشهد 18 تا 22 تیر آتی برگزار می گردد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی پارک ملت، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع)، دفتر انجمن نمایش مشهد ارسال کنند.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *