عباسی: احتمال هر اتفاقی در بیست سیاه‌جامگان است

مالک باشگاه سیاه‌‎جامگان گفت: شایعات زیادی مبنی بر جذب بازیکنان مختلفی در فضای مجازی و رسانه‌ها شنیده می‌شود اما تا زمانیکه قراردادی بسته نشود، خبری را تایید نمی‌کنیم.

«محمدرضا عباسی» در خصوص روند آماده‌سازی تیم سیاه‌جامگان در مسابقات لیگ برتر هفدهم اظهار کرد: تمرینات سیاه‌جامگان چند روزی است که آغاز شده و بازیکنان زیر نظر کادرفنی به تمرین می‌پردازند. ضمن اینکه با نظر میثاقیان اردویی 9 روزه در ترکیه تدارک دیده‌شده که از هشتم تیرماه آغاز خواهدشد.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور حسین پاپی و محسن بنگر در تیم سیاه‌جامگان تصریح کرد: بسیاری از اسامی که تا به امروز اعلام شده گمانه‌زنی رسانه‌هاست و شاید با واقعیت هم فاصله داشته‌ باشد. تا زمانیکه چیزی قطعی نشده و قراردادی بسته‌نشده صحبت نمی‌کنیم. ضمن اینکه هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال اخبار مربوط به نقل و انتقالات را تنها از رسانه‌های رسمی باشگاه دنبال کنند، قطعا اگر بازیکنی جذب شود در کانال و سایت رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مالک باشگاه سیاه‎جامگان همچنین در رابطه با احتمال بازگشت حمید علی‌عسگر به سیاه‌جامگان تاکید کرد: با علی‌عسگر صحبت‌هایی داشته‌ایم اما هنوز چیزی قطعی نشده‌است. تا لیست سیاه‌جامگان برای لیگ هفدهم بسته‌نشده احتمال هر اتفاقی هست، ضمن اینکه محمدرضا خانزاده و روح‌الله سیف‌اللهی نیز به واسطه عملکرد خوبی که در هشت دیدار پایانی لیگ شانزدهم داشتند با نظر مساعد میثاقیان به باشگاه می‌آیند و قراردادشان تمدید می‌شود.

عباسی در خصوص بازگشت بازیکنان مشهدی همچون افشار، عین‌افشار و … به سیاه‌جامگان تصریح کرد: همواره تاکید ما بر استفاده از بازیکنان بومی بوده و علاقه قلبی من حضور این قبیل بازیکنان در تیم مشکی‌پوش مشهدی است، اگر در فصول گذشته در لیگ برتر موفق به این کار نشدیم به خاطر سلیقه متفاوت سرمربیان سابق باشگاه بوده‌است اما این فصل اکبر میثاقیان که خود از مربیان بازیکن‌ساز فوتبال خراسان است، نظر مساعدی نسبت به این اتفاق دارد و به همین دلیل بازیکنان سابق سیاه‌جامگان به این تیم بازگشتند.

وی در رابطه با آغاز به کار تیم‌های پایه، ب و بانوان سیاه‌جامگان افزود: برای تشکیل تیم بانوان صحبت‌هایی را در روزهای آتی با رمارم، عضو جدید شورای شهر مشهد خواهیم‌داشت تا نظرات ایشان را هم جویا شویم. در رابطه با تیم‌های پایه نیز به زودی این تیم‌ها کار خود را آغاز خواهندکرد و تیم امید باشگاه نیز در قالب تیم ب فعالیتش را آغاز می‌کند.

عباسی در رابطه با کمک شورای جدید مشهد به ورزش گفت: هنوز که شورای فعلی روی کار نیامده‌اند و تا آن روز فاصله‌ای حدودا دو ماهه داریم، امید زیادی به همت این عزیزان در حوزه ورزش داریم زیرا از روز نخست آغاز تبلیغات نیز نظر مثبتی نسبت به ورزش داشته‌اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *