صادقی: قطعا پدیده جزو تیم‌های خوب لیگ‌ خواهد‌ بود

بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: با شناخت قبلی که از باشگاه پدیده داشتم تصمیم گرفتم دوباره به این تیم ملحق شوم.

«اکبر صادقی» در خصوص حضور دوباره‌اش در تیم پدیده اظهار کرد: خوشبختانه درچند فصل گذشته سابقه حضور در این تیم را دارم و توانستم یک سال خوب را با پدیده پشت سر بگذارم.

وی ادامه داد: با شناختی که از رضا مهاجری و مجتبی سرآسیایی داشتم، تصمیم گرفتم دوباره در تیم پدیده حضور داشته‌باشم و امیدوارم جایگاه خوبی را در پایان فصل به دست‌آوریم.

صادقی در خصوص شرایط تیم پدیده تصریح کرد: پدیده در سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته و اگر این تیم در فصل گذشته کمی تمرکز داشت، می‌توانست به رتبه‌های بالاتری دست یابد، ولی با این حال با کمک هواداران تلاش خواهیم‌کرد جایگاهی قابل قبولی را به دست‌آوریم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده خراسان عنوان کرد: قطعا پدیده امسال جزو تیم‌های خوب لیگ‌ خواهد‌ بود، با این حال نیم نگاهی به رسیدن به کسب سهمیه آسیایی خواهیم‌  داشت.

وی در خصوص شناخت خود از رضا مهاجری، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شناخت خوبی از مهاجری دارم، این مربی برای این فصل اکثر بازیکنان خود را حفظ کرده و بازیکنان با کیفیت جدیدی را به تیم اضافه کرده‌ است. امیدوارم با شروع تمرینات به هماهنگی‌های لازم دست یابیم تا بتوانیم جایگاه خوبی را به دست آوریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *