درگیری پلیس با عاملان یک نزاع خیابانی در مشهد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از سه عملیات پلیسی که با تیراندازی در مناطقی از شهر مشهد به دستگیری ۸ متهم انجامید خبر داد.

در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پلیس مشهد روز گذشته در ۳عملیات ضربتی عاملان نزاع خیابانی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و سارقان خودرو را با تیراندازی دستگیر کردند.

سردار بهمن امیری مقدم گفت: ساعت ۲۲ دقیقه بامداد روز بیست و دوم خردادماه اهالی ساکن در خیابان حر شهرک شهید رجایی مشهد صدای تیراندازی شنیدند که سراسیمه آنها را از خانه بیرون کشاند. این تیراندازی هوایی توسط مأموران کلانتری شهید رجایی مشهد با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و در عملیات دستگیری پنج تن از عاملان نزاع خیابانی بود که با شمشیر و قمه به علت اختلاف‌های خانوادگی درگیر شده و به دستور ایست پلیس برای پایان دادن به دعوای خیابانی خود بی‌توجه بودند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد در دومین عملیات که روز گذشته در شهرک شهیدبهشتی مشهد به وقوع پیوست مأموران کلانتری مصلی برای دستگیری یکی از عاملان تهیه و توزیع شیشه وارد عمل شدند که این فرد با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور و پلیس پس از تیراندازی هوایی او را از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار داد که در بازرسی بدنی از متهم ۳۳ ساله مقادیری شیشه ازاو کشف شد.

سردار امیری مقدم گفت: مأموران کلانتری سناباد مشهد نیز ساعت ۸ صبح روز گذشته به تعقیب خودروی سواری پرداختند که سابقه سرقت داشت. دو سرنشین خودروی پراید نقره‌ای رنگ بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد قصد فرار داشتند، که مأموران انتظامی پس از تیراندازی هوایی لاستیک‌های عقب پراید را مورد اصابت گلوله قرار دادند و خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: متهم ۴۳ و ۴۷ ساله در این رابطه دستگیر و تحقیقات از متهمان با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *