درآمد 970میلیارد ریالی کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در آمد این اداره کل در کلیه سرفصل‌های حمایتی و کمک به محرومان در سال گذشته به 970میلیارد ریال رسید.

محسن مسعودیان‌راد روز چهارشنبه افزود: این مبلغ شامل صدقات،‌ اکرام ایتام، اطعام، زکات، فطریه و نظیر آن میباشد.
وی اظهار کرد:‌ در زمینه اطعام در ماه رمضان معادل 32میلیارد و 800میلیون ریال کمک مردمیجمع آوری شده است که پیش بینی میشود امسال این رقم از افزایش چشمگیری برخوردار شود.
وی گفت: در زمینه فطریه و کفاره نیز 21میلیارد ریال و در حوزه اکرام ایتام نیز 47میلیارد و 844میلیون ریال جمع آوری کمک در استان ثبت شده است.
وی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال با کمک خیرین، مددجویان زیر پوشش این نهاد اطعام میشوند، افزود: حدود 400 هزار نفر تحت پوشش خدمات این نهاد در استان هستند که شامل افراد معیشت ‌بگیر و خدمات بگیر میشود.
این مسئول در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمینیز افزود: از ظرفیت‌های مردمیبه ویژه ادارات، اصناف و گروه‌های خیرین و نظیر آن در ایام ماه مبارک رمضان بهره گرفته خواهد شد تا اقدامات حمایتی از مستضعفان و نیازمندان انجام شود.
او با بیان این که جذب حامیو برقراری ارتباط میان خیرین با ایتام از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است، بیان کرد: هم اکنون 13 هزار و 500 یتیم در این استان زیر پوشش هستند.
مسعودیان راد با تاکید بر این که حرکت‌های مددکاری باید جامعه‌نگر باشد و تمام ابعاد را در نظر بگیرد، افزود: در راستای فعالیت‌های حمایتی، سایر دستگاه‌ها و ادارات نیز باید همراهی و همکاری داشته باشند.
وی اظهار کرد:در ماه مبارک رمضان در هشت شهرستان استان نمایشگاه و بازارچه رمضان برگزار میشود تا تولیدات و محصولات مددجویان در معرض نمایش وفروش گذاشته شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *