حضور چهار خراسانی در تیم ملی شطرنج

رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ابتدای سال پیشرفت خوبی در سطح استان داشته‌ایم.

«محمدرضا وجدانی» در خصوص فعالیت‌های صورت‌گرفته در رشته شطرنج از ابتدای سال 96 اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های خوبی از ابتدای سال تا به امروز صورت گرفته و توانسته‌ایم کلاس‌های مربیگری درجه دو و همچنین دوره‌های آموزشی خود را برگزار کنیم، قطعا  در ماه‌های آینده باز هم دوره‌های آموزشی مختلفی برای پیشرفت شطرنج خواهیم‌داشت.

وی در خصوص برگزاری مسابقات جام رمضان گفت: مسابقات در بخش‌های مختلف از 10 خرداد ماه ساعت 21 در مجموعه هیات شطرنج استان برگزار خواهدشد و اگر شرکت‌کنندگان بیشتری حضور داشته‌ باشند، در برخی از بخش‌ها، مسابقات به بعد از شب‌های قدر موکول خواهد شد.

رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی تصریح کرد: در یک ماه آینده قهرمانی رده‌های سنی مختلف را برگزار خواهیم‌کرد. در این مسابقات استعدادها را خواهیم‌یافت و برنامه‎‌ریزی گسترده‌ای در این خصوص صورت خواهدگرفت.

وجدانی ادامه داد: شهرستان‌های سبزوار و قوچان آمادگی خود را برای میزبانی و برگزاری مسابقات اعلام کرده‌اند، میزبانی از مسابقات شطرنج برای شهرستان‌ها قطعا زمینه‌ساز پیشرفت ویژه‌تر خواهدبود.

وی در خصوص اعضای خراسانی تیم ملی شطرنج، عنوان کرد: خوشبختانه چهار نفر از استان در تیم ملی حضور دارند که دو نفر از آنها در بخش بانوان و دو نفر در بخش آقایان برای استان افتخار‌آفرینی کردند.

وجدانی بیان کرد: وصال حامد نیا، میترا حجازی‌پور در تیم ملی بانوان، فرهاد خداشناس و مسعود مصدق‌پور نیز در تیم ملی آقایان حضور دارند.

رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی افزود: این چهار نفر در مسایقات مختلف توانسته‌اند عناوین مختلفی را به‌دست آورند، با این حال امیدوار هستم ملی‌پوشان خراسانی به روند رو به رشد و موفق خود ادامه دهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *