انتخابات پایان یافت، امروز عرصه تلاش است

استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات با تمام تلخی و شیرین‌هایش پایان یافت و امروز عرصه کار و تلاش برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم در سایه وحدت و همدلی است.

علی رضا رشیدیان در دیدار با معاونان استانداری و فرمانداران شهرستان‌های استان، با تاکید بر این که به فرموده رهبر معظم انقلاب، پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند، افزود: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه مردم ایران است. اعم از افرادی که به وی رای داده و اشخاصی که به وی رای نداده‌اند.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: اعتقاد و باور ما بر این است که باید برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که نظام اسلامی، چتر حاکمیتش را بر تمامی‌آحاد جامعه بگستراند و مردم با نظام و دولت احساس خودی کنند چرا که با نگاه حداقلی نمی‌توان بر اکثریت حکومت کرد.
رشیدیان با بیان این که اساس حرکت انقلاب اسلامی‌ایران بر معارف قرآن، تعالیم انسان‌ساز اسلام، سیره پیامبر(ص) و روش ائمه اطهار(ع)بنا نهاده شده است، تاکید کرد: آشتی ناپذیری با استکبار و حمایت از جبهه مقاومت از جمله مبانی انقلاب اسلامی‌است.
وی ضمن انتقاد از تلاش برخی افراد و جریانات مبنی بر ترسیم چهره‌ای غیر واقعی از دولت یازدهم، اظهار داشت: قطب نمای حرکت دولت تدبیر و امید منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری است.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که این دولت در اجرای فرامین رهبری حریص است، تصریح کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، در تمام عرصه‌های زندگی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، تبیین کننده حقیقت و راهگشای مسیر به سمت موفقیت است.
رشیدیان با تاکید بر این که تدابیر معظم له یک گفتمان ارزشی است که بدون شک دنیای امروز تشنه عمل به آن است؛ فرمانداران را به عمل بر مبنای اصول انقلاب اسلامی‌سفارش کرد و نتیجه آن را تقویت اعتماد قلبی مردم به خادمان ملت دانست.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این که کارآمدی دولت در اجرای تصمیمات جلوه می‌کند، گفت: دولت تدبیر و امید در اتخاذ تدابیر و اجرایی کردن آن‌ها موفق عمل کرده و در بسیاری از شاخص‌های خدمت به مردم، رویکرد عملگرایانه داشته است.
وی افزود: اقدامات موفق دولت در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، به مدد اجرای سیاست‌های صحیح، تلاش و هم افزایی مردم و مسوولان در رده‌های مختلف مدیریتی حاصل شده است.
رشیدیان استفاده از ظرفیت طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه استان را ضروری دانست و گفت: کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف در گرو همکاری صمیمانه، هم افزایی و تلاش همه قشرها است .
استاندار خراسان رضوی بر لزوم توزیع متوازن امکانات تاکید و تصریح کرد: انطباق تمام برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای استان با اسناد بالادستی از قبیل سند توسعه و آمایش ضرورتی اجتناب ناپذیراست.
وی مهم‌ترین اولویت سال جاری را حمایت از تولید و اشتغال مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: شنیده‌ها و گمانه زنی‌ها برای تغییرات با توجه به نزدیک شدن به پایان عمر دولت یازدهم نباید ما را در ارائه خدمت به مردم سست کند. تا آخرین لحظه که مسئولیت به خدمتگزاران مردم واگذار شده است باید از آن در راستای ارتقای خدمت رسانی و رضایتمندی آنان استفاده کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *