افشای فروش لوازم سرقتی در مشهد / فروش اموال مسروقه از دیوار تا دستفروشی!

سارق حرفه ای که قصد فروش لپتاپ های مسروقه از طریق سایت دیوار داشت و دستفروش دوره گرد قرص‌های محرک غیر مجاز و روسری‌های سرقتی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: درپی گزارش شهروندان به فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فروش داروها و قرص‌های محرک غیر مجاز قاچاق در میدان عدالت مشهد پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم‌های گشت نامحسوس دایره اطلاعات کلانتری مصلی مشهد، در این مأموریت ضربتی فردی که عامل توزیع داروهای مذکور بود را درحال دوره گردی و پیشنهاد خرید به شهروندان رهگذر دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از وسایل همراه این متهم 888 عدد قرص و دو آمپول توان افزا و محرک‌های غیرمجاز کشف و مرد جوان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بوستانی گفت: تیم دایره آگاهی کلانتری نجفی مشهد نیز در عملیاتی ضربتی پرونده سرقت‌های سریالی از منازل مسکونی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: بررسی‌های پلیسی با همکاری یکی از مالباختگان حاکی از آن بود که فردی لپ تاپ سرقت شده از او را در سایت دیوار برای فروش معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری نجفی بلافاصله وارد عمل شده و متهم را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند. از این سارق 29 ساله که سابقه کیفری دارد، هفت دستگاه لپ تاپ مسروقه که برای فروش در سایت دیوار معرفی شده بود، کشف و تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد.

سرهنگ بوستانی به سرقت‌های مشابه دیگری اشاره کرد و گفت: یکی از شهروندان نیز گوشی تلفن همراه خود را در سایت دیوار برای فروش معرفی کرده بود که فردی به عنوان خریدار تماس می‌گیرد و در قرار ملاقات برای بازدید گوشی، این فرد گوشی تلفن همراه را به سرقت می‌برد.

وی همچنین به دستگیری سارق روسری و لباس‌های زنانه که قصد فروش این البسه را داشت اشاره کرد و افزود: مأموران کلانتری امام رضا (ع) متهم پرونده را دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه او 714 روسری و 126 عدد لباس زنانه کشف کردند که تحقیقات از این متهمان ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *