افشار: امیدوارم شرایط سیاه‌جامگان مانند دوفصل قبل نباشد

بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان گفت:با شناختی که از اکبر میثاقیان داشتم تصمیم گرفتم دوباره به تیم سابق خود برگردم.

بهروز افشار در خصوص حضور مجددش در تیم سیاه‌جامگان اظهار کرد: بعد از اتمام قرار دادم با تیم بادران تهران، پیشنهاد خوبی از تیم سیاه‌جامگان دریافت کردم و به واسطه شناخت از اکبر میثاقیان و همچنین حضور 5 ساله در باشگاه سیاه جامگان، تصمیم گرفتم دوباره در این تیم فوتبال خود را دنبال کنم.

وی ادامه داد: قطعا یکی از دلایل انتخابم حضور اکبر میثاقیان در این تیم است و با توجه به شناختی که از این سرمربی دارم، می‌دانم بازیکنان خوبی را جمع خواهدکرد و با تیم خوبی وارد مسابقات خواهیم‌شد.

بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم نتایج بهتری را رقم بزنیم و شرایط مانند دو سال گذشته نباشد.

افشار تصریح کرد: کار کردن با میثاقیان هم سخت و هم لذت‌بخش است، میثاقیان در تمرینات سرشار از انگیزه است و با جدیت حضور دارد. امیدوارم نتایج‌مان به گونه‌ای رقم بخورد که هواداران را خشنود کنیم.

وی در خصوص هدف باشگاه سیاه جامگان برای این فصل، عنوان کرد: شاید هدف اصلی باشگاه بقا در لیگ برتر باشد، ولی امیدوار هستم در پایان در جدول رده‌بندی با رتبه تک‌رقمی لیگ را به پایان برسانیم.

بازیکن جدید تیم  فوتبال سیاه جامگان خراسان اضافه کرد: قطعا یکسری از کمک‌ها خارج از مسائل فنی است امیدوارم مسئولین به این تیم کمک کنند،زیرا اعتقاد دارم سیاه جامگان با داشتن هواداران خونگرم خود نباید چنین جایگاهی را در لیگ برتر داشته‌باشد. باید به این موضوع اشاره کنم که آنچه در حیطه وظایف  بازیکنان و کادر فنی است در زمین انجام می‌دهند تا بتوانیم هواداران خود را خشنود کنیم.

افشار در خصوص شرایط مالی سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: شرایط مالی در دو سال گذشته خوب نبوده است ولی فراموش نکنیم هرجا میثاقیان حضور داشته خبری از مشکل مالی نبوده‌است. امیدوارم از نظر مالی  شرایط بهتری را نسبت به دوسال گذشته داشته‌باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *