کشف 391 کیلوگرم مواد مخدر در مشهد

در بازرسی از خودروی کامیون که بار سیب زمینی از زاهدان به مشهد حمل می‌کرد، 391 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح عملیات ضربتی پلیس در کشف محموله سنگین مواد افیونی که از زاهدان به مشهد حمل می‌شد، گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد با دستورات مقام قضائی و هدایت سرهنگ محمد بوستانی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد مخدر از زاهدان به مشهد دست یافتند.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد ساعت 23 روز گذشته در عوارضی باغچه واقع در 35 کیلومتری مبداء ورودی شهر مشهد کمین کردند.

وی خاطرنشان کرد: با ورود دو دستگاه کامیون حامل بار سیب زمینی به نقطه کمین پلیس، عملیات دستگیری قاچاقچیان آغاز شد و مأموران انتظامی یک دستگاه کامیون را متوقف کردند، اما راننده خودروی دیگر قبل از ورود به عوارضی مسیر خود را تغییر داد و قصد فرار داشت که این خودرو نیز متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در بازرسی از یک خودروی کامیون بیش از 391 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف کردند و بازرسی از محموله سیب زمینی خودروی کامیون دیگر همچنان ادامه دارد.

سردار امیری مقدم گفت: در این عملیات تا کنون چهار عضو باند قاچاق مواد مخدر از زاهدان به مشهد دستگیر شده‌اند. ردزنی های پلیسی در این باره ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *