کشف 180کیلوگرم مواد افیونی در مشهد

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی دو عملیات 180کیلوگرم مواد افیونی از دو دستگاه پژو 405 و کامیون کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی در این رابطه گفت: باکسب خبری مبنی بر ورود محموله سنگین مواد افیونی به حوزه استحفاظی این استان با یک دستگاه پژو 405 دو تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وارد عمل شدند.

سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: ماموران تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یکسری تحقیقات گسترده میدانی سرانجام روز گذشته خودرو حامل مواد را در عوارضی شهر مشهد ردزنی و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با سرعت زیاد متواری شد.

وی بیان کرد: پس از دقایقی تعقیب و گریز خودرو 405 را به کارگیری سلاح متوقف و در بازرسی از آن 31بطری بزرگ و 55بطری کوچک مواد مخدراز نوع تریاک به وزن تقریبی 103کیلوگرم کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: در این عملیات راننده خودرو حامل مواد مجروح که سریعا توسط عوامل اورژانس به صورت تحت الحفظ به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

سردار امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر، شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک دستگاه خودرو کامیون که در پوشش بار هندوانه مواد افیونی جابه‌جا می‌کرد را در ورودی شهر مشهد شناسایی و متوقف کردند.

وی بیان کرد: در این عملیات ماموران پلیس ضمن دستگیری راننده خودرو در بازرسی از آن مقدار 77کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پیگیری عملیاتی و دقیق این دو پرونده تشکر کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *