پیشرفت ۷۰ درصدی مرحله نخست پروژه احداث زائر شهر رضوی

معاون فنی و عمران موقوفات آستان قدس رضوی از پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی پروژه احداث مرحله اول زائر شهر رضوی خبر داد.

خلیل اکبری اظهارکرد:  پروژه زائر شهر رضوی یکی از مهم ترین فعالیت‌های آستان قدس رضوی در راستای خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) است زیرا سالانه میلیون‌ها زائر به مشهد مقدس سفر می‌کنند که بخش عمده‌ای از آنان را طبقات کم درآمد و متوسط جامعه تشکیل می‌دهند، از این رو ساماندهی و فراهم آوردن شرایط اسکان مناسب برای این زائران یکی از دغدغه‌های جدی آستان قدس رضوی بوده است.

وی افرود: موضوع احداث زائرسرا و زائرشهر رضوی زمانی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت که مقام معظم رهبری در حکم و منشور هفتگانه خود به تولیت آستان قدس رضوی بر موضوع توجه به زائران به ویژه قشر کم درآمد جامعه تاکید کردند و ارائه خدمات شایسته در شان زائران حضرت امام رضا(ع) را متذکر شدند.

اکبری ابراز کرد: بعد از ابلاغ منشور رهبری و با دستور مستقیم تولیت آستان قدس رضوی، پروژه احداث زائر شهر رضوی به طور رسمی در دستور کار معاونت فنی و عمران موقوفات قرار گرفت.

معاون فنی و عمران موقوفات آستان قدس رضوی گفت: مشهد الرضا(ع) به شدت نیازمند احداث فضایی شایسته و ارزان قیمت برای زائران ثامن الحجج(ع) است، چرا که استطاعت مالی بسیاری از زائران در حدی نیست که بتوانند در مکان‌های اقامتی گران‌قیمت مانند هتل‌ها اسکان پیدا کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *