قفل های چندین ساله، یک روزه باز نمی شود

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: با انتخاب دوازدهمین رییس جمهور، فردی را برای عبور از یک پیچ خطرناک انتخاب کرده ایم.
حجت الاسلام مجید انصاری شامگاه گذشته22 اردیبهشت ماه در ستاد مرکزی روحانی در مشهد اظهار کرد: مردم ایران اماده می شوند تا برای دوزادهمین بار سرنوشت خود را انتخاب کنند، این مسئله در جمهوری اسلامی یک حق است، در قانون برای مردم یک تکلیف است چون ایران خانه ما است و ما نمیتوانیم نسبت به ان بی تفاوت باشیم.
وی افزود: سرنوشت نسل های آینده و ایران فردا با همین انتخابات ارتباط مستقیم دارد، شاید تلقی این باشد که ما فردی را برای 4 سال بر می گزینیم اما تحلیل من این است ما با انتخاب دوازدهم، فردی را برای یک پیچ خطرناک انتخاب می کنیم که چهره ایران را برای سال ها رقم خواهد زد که این مهم تر از 4 سال خواهد بود.
انصاری با بیان اینکه متاسفانه جریانی است که راه حل مشکلات و اداره جامعه را در برخورد، خشونت، حذف و حصر می بیند، خاطرنشان کرد: این جریان میتواند چهره ایران را در جهانی که بشر برای اینده خود تصمیم می گیرد خراب کند.
معاون حقوقی رییس جمهور یادآور شد: درجامعه ای که ما در انتظار امام عصرمان هستیم باید بدانیم که شیوه حکومت امام عصر کمیته امدادی نخواهد بود بلکه عدالت فراگیر برقرار خواهد شد اما متاسفانه چهره این موضوع در حال تحریف است.
انصاری اضافه کرد: امروز تا صحبت از انقلابی می شود، همه فکر می کنند باید مشت ها را گره کنند و شعارهای تند بدهند اما مگر زمانی که صدام به این خاک حمله کرد همین مردم انقلابی از خاکمان با هر دین و فرهنگی دفاع نکردند؟ مگر آنها انقلابی نبودند؟ مردم ما انقلابی هستند و در تمامی عرصه ها حضور پیدا می کنند.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه سیاستمداران ما انقلابی هستند که میتوانند در مذاکرات هسته ای جهان را به تحسین وادارند، اظهار کرد: زمانی هم رفتارهای نامتعارف و صحبت های ناشایسته را عده ای شاخصه انقلابی گری می دانستند اما این دولت انقلابی گری را توام با شجاعت، منطق و اینده نگری معنی کرد و در یک نمونه، مذاکره کنندگان ایرانی با جهان توانستند افتخاری کسب کنند که امروز رییس جمهور امریکا می گوید ایرانی ها سر ما کلاه گذاشتند.
وی اضافه کرد: اولین گام دولت تدبیر و امید برجام و آوار برداری از مسیر توسعه کشور بود که پیشرفت پتروشیمی، صنعت، تهیه دارو، حمل و نقل و… را با مشکل مواجه کرده بود.
انصاری تصریح کرد: بسیاری از کشورها هنوز نتوانستند از زیر بار قطعنامه ها خارج شوند و بعضا با درگیری مواجه شدند اما تیم مذاکره کننده ما توانستند به یکباره تمامی قطنامه هارا لغو کنند؛ من تعجب میکنم از حرف های کاندیداها که به برجام ایراد می گیرند
معاون حقوقی رییس جمهور اضافه کرد: قفل هایی که طی 8 سال به کشور زده شد یکروزه باز نمی شود.

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *