برگزاری جشنواره بزرگ نشاط و امید جوانان در مشهد

استاندار خراسان رضوی در جشنواره بزرگ نشاط و امید جوانان استان که در محل مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد؛ حضور یافت.
علی رضا رشیدیان در این مراسم اظهار کرد: جوانان با شور و نشاط خود در شرایط فعلی از منتظران واقعی حضرت ولی عصر(عج)  هستند.
وی با اشاره به این که باید از کسانی که برای رسیدن به  رشد، عدالت و توسعه همه جانبه تلاش می کنند به صورت ویژه تقدیر کرد، گفت: جوانان آینده ساز خراسان رضوی دارای ظرفیت های بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف هستند.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: کسب رتبه ها گوناگون در مسابقات فناوری و علمی، فرهنگی و ورزشی نشان از ظرفیت های بسیار بالای جوانان این استان دارد.
رشیدیان تاکید کرد: جوانان خراسان رضوی اگر در حوزه خای مختلف به صورت ویژه حمایت شوند یقینا می توانند دستاوردهای بسیار ارزشمندی را به همراه داشته باشند.
وی گفت: ورزشکاران خراسان رضوی که توانستند طی سال ٩٥ رتبه های برتر را در سطح ملی و بین المللی کسب کنند نسبت به سال گذشته ٢٠ درصد رشد داشته است.
استاندار خراسان رضوی یادآور شد: جوانان خراسان رضوی در حوزه کارآفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال نیز نقش بسیار مهمی را طی سال های اخیر ایفا کرده اند.
رشیدیان یادآور شد: در حوزه سازمان های مردم نهاد نیز تلاش های بسیار گسترده ای انجام شده و برخی از این سمن ها  در سطح کشور به عنوان الگو شناخته می شوند.
وی  اظهار کرد: اگر می خواهیم مشکلات حل شود و روند توسعه شتاب بیشتری بگیرد  باید از چنین ظرفیت هایی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی خادمان نظام اسلامی آرزوهای خود را در جوانان می بینند، خاطر نشان کرد: نقش جوانان در عرصه انتخابات نیز بسیار مهم و اساسی است و باید به صورت گسترده در انتخابات و آینده کشور خود نقش افرینی کنند.
رشیدیان گفت: در عرصه برگزاری انتخابات رعایت مر قانون توسط دستگاه های مختلف بسیار مهم و اساسی است و باید از بی قانونی به شدت پرهیز کرد.
وی اظهار کرد: باید تمامی کاندیداها و ستادهای انتخاباتی به رعایت اخلاق در تبلیغات خود توجه داشته باشند و دستاوردهای نظام و مسئولان در این زمینه نادیده گرفته نشود.
گفتنی است در پایان این مراسم که  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان  و برخی دیگر از مسئولان خراسان رضوی حضور داشتند؛ از جوانان برتر در عرصه های مختلف تقدیر شد.
منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *