چاقی معضل دانش‌آموزان

فرماندار گناباد گفت: چاقی و اضافه وزن یکی از مشکلات در سطح مدارس است.

محمدعلی نبی‌پور در همایش سفیران سلامت دانش آموزی افزود: ترویج فرهنگ اصیل،ایرانی و تغییر و اصلاح سبک زندگی، تغذیه، تحرک و فعالیت بایستی در جهت کاهش این مشکل و آگاهی بخشی جامعه به این منظور از اقدامات مهم سفیران سلامت است.

وی امنیت و سلامت را دو نعمت بزرگ برای بشر دانست و گفت: امنیت مطلوب جامعه ما مرهون مشارکت‌های مردمی و تلاش‌های نیروی نظامی و انتظامی در شهرستان است.
وی وظیفه سفیران سلامت در جامعه را خطیر عنوان کردو افزود: افزایش سطح دانش افراد جامعه در رابطه با سلامتی و بررسی عوامل موثر آن از وظایف این گروه می‌باشد.
فرماندار با اشاره به وظیفه سنگین دولت در امر بهداشت و سلامت خاطر نشان کرد: یکی از معیارهای بررسی توسعه یافته بودن یک کشور آمار و ارقام بهداشتی نرخ امید به زندگی و سطوح ارائه خدمات بهداشتی در آن کشور است.
نبی پور کاهش هزینه‌های درمان، افزایش سطح هتلینگ مراکز درمانی و بیماری‌هاو نیز کاهش دغدغه مردم در زمان مواجه با بیماری سرمایه گذاری بر امر پیشگیری از بیماری‌ها را از دستاورد‌های اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم عنوان و بیان کرد: در آینده نه چندان دور شاهد فعالیت سفیران سلامت به عنوان اقدام مهم پیشگیرانه در امر بهداشت و درمان در تمامی مدارس شهرستان خواهیم بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *