صندوق رای بهترین تریبون مردم است

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین بلندگو و تریبون مردم در سیستم‌های مردم سالار صندوق رای است.

سعید باستانی با تاکید بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبشهت ماه، اظهار کرد: هر کس هر نظری دارد می‌بایست از طریق صندوق رای نظراتش را اعلام کند.

وی افزود: تمام ارکان کشورمان از شوراهای شهر و روستا تا ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از طریق مشارکت و رای مردم انتخاب می‌شوند، اگر کسی در سرنوشت خود شرکت نکند قطعا هیچوقت نمی‌تواند در قبال فعالیت‌ها و مسائل کشور اظهار نظر کند.

باستانی انتخاب اصلح و تحکیم بنیان های نظام را دو نتیجه مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و عنوان کرد: هرکشوری که انتخابات برگزار می‌کند رجوع به آرا مردم همیشه اصل است و در دموکراسی و مردم سالاری دینی کشور ما نیز این چنین است، هرچه تعداد مشارکت کننده‌ها بیشتر باشد طبیعتا نظر اکثر مردم لحاظ شده و اصلح از دید مردم آن فرد است.

وی با بیان اینکه همچنین مشارکت حداکثری به تحکیم بنیان‌های نظام کمک می‌کند، عنوان کرد: بیشترین اثر عدم شرکت در انتخابات بی تفاوتی نسبت به مسائل کشور است و افراد با دست خود، خود را از سیستم تصمیم گیری ها حذف می کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مبنای جمهوری اسلامی، استقرار منویات اسلام و پیامبر اخلاق و رحمت است و رعایت اخلاق و تقوای سیاسی در عرصه مهمی مانند انتخابات که در داخل و خارج کشور از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد بسیار مهم است.

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *