روابط عمومی ها، ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم و دولت هستند

استاندار خراسان رضوی 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران و فعالان این عرصه تبریک گفت.
علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت بدون شک تلاش مسئولان روابط عمومی ها می تواند نقطه های امید و شکوفایی در کالبد جامعه باشد.
متن کامل پیام بشرح زیر است:
بسمه تعالی
بدون شک تلاش مسئولان روابط عمومی ها می تواند نقطه ی امید و شکوفایی در کالبد جامعه و پل ارتباطی مهمی بین مسئولان و مردم باشد.
واضح است نقش اصحاب رسانه در دنیای امروز به عنوان طلایه داران توسعه و آگاهی که با بهره گیری از هنر ارتباطات، تدبیر و دانش در جهت تحکیم میثاق بین دولت و ملت و ایجاد فضای سالم اطلاع رسانی تلاش می کنند؛ برجسته و بسیار مهم است.
بدون تردید نامگذاری 27 اردیبهشت ماه رخداد مبارک و میمونی در راستای این کلام بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند ” کار خود را به مردم بگویید تا دشمنان و شیاطین نگویند کاری انجام نشده” می باشد.
به طور قطع روابط عمومی آئینه تمام نمای همت خادمان مردم در دستگاه های اجرایی در جهت اقتدار نظام مقدس اسلامی و سربلندی و پیشرفت ملت و کشور است آن هم در شرایطی که دشمنان نظام و انقلاب در ایجاد فضای نا امیدی و عدم پیشرفت کشور، تلاشی مذبوحانه دارند.
توجه به انعکاس دستاوردهای دولت، به خصوص در این چند سال اخیر که ایران اسلامی ذیل رهنمودهای مقام عظمای ولایت و توجهات ویژه دولت خدمتگزار تدبیر و امید، هر روز بر قله های رفیع اقتدار و خودکفائی گام برمی دارد؛ ضرورتی فراتر از توصیه بلکه یک الزام است که اهمیت کار روابط عمومی و تلاش مضاعف، بینش دقیق و آگاهی کامل را در این عرصه هر روز حساس تر و مهم تر می کند.
اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید با تبریک این روز به تمامی اصحاب رسانه استان و رهپویان طریق آگاهی بخشی و روابط عمومی های عزیز، امیدوارم با توجه به انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و اهمیت ویژه و خطیر رسالت اصحاب رسانه در ثبت دقیق و انتشار اخبار صحیح و در نهایت ایجاد فضای سالم همراه با ترویج روحیه همدلی و مشارکت عمومی فضای جامعه را برای برگزاری انتخابات سالم، پرشکوه و دشمن شکن فراهم سازند.
مسلما آنچه که بعد از انتخابات بایستی در کشور طنین انداز باشد، روحیه ی اخوت، انسجام، همدلی و همکاری برای خدمت هر چه بیشتر برای کشور، باشد.
در پایان از جوار بارگاه ملکوتی حضرت موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) سلامتی و موفقیت شما را از درگاه ایزد منان خواهانم.
منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *