در نظام جمهوری اسلامی امکان تقلب وجود ندارد

فرماندار مشهد گفت: غالبا نظارت و اجرا در دست دو طیف سیاسی متفاوت است و در صندوق‌های رای در نظام جمهوری اسلامی امکان تقلب وجود ندارد.
محمدرحیم نوروزیان در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار ناحیه 13 که در محل تالار امام حسن اداره آموزش و پرورش تبادکان  برگزارشد، درخصوص وظیفه نمایندگان فرماندار، افزود: وظیفه ما مراقبت از آراست چه یک رای باشد چه صد هزار رای؛ همه ما گرایش‌هایی داریم اما بی‌طرفی خود را در صندوق رعایت کنید و در تنظیم صورت جلسه و ارسال آن دقت کنید؛ حیثیت شما، ما، استان و وزارت کشور در گرو برگزاری صحیح انتخابات است.
معاون استاندار و فرماندار مشهد اظهارکرد : رای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و اعضای یک خانواده یا همکاران‌ ترجیحا در یک شعبه حضور نداشته باشند تا حقی از مردم ضایع نشود.
وی مهم‌ترین بخش کار را برعهده نواحی دانست و اضافه کرد: هر دوره انتخابات مهم بوده است اما این دوره مهم‌تر است و  شرایط کشور بسیار حساس است.
نوروزیان ابراز امیدواری کرد: رقابت‌ها در چهارچوب منافع ملی و انسجام اجتماعی انجام شود، هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها مهم است.
فرماندار مشهد با اشاره به شرایط قانونی ریاست جمهوری گفت: افراد  احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان را دارای آنها خواند و از افرادی که میخواهند صحنه انتخابات را به رقابت حق و باطل یا انقلاب و ضد انقلاب کنند، انتقاد کرد. این خیلی بد است که ما در تبلیغات چنین حرف‌هایی بزنیم و این به معنی بر شاخه نشستن و بن را بریدن است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *