بررسی مسائل مهم شهر مشهد در سلسله نشست های گفتگویی برای مشهد دیگر

معاون پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن از برگزاری سلسله نشست های «گفتگویی برای مشهد دیگر» در این پژوهشکده در آستانه انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر خبر داد.

جواد خدایی با اعلام این مطلب افزود: پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن بنابر رسالت علمی_گفتمانی خود  در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت کارشناسان برجسته کشوری و بومی شرایط را برای تبیین چالش و مسائل اساسی کنونی و آتی شهر مشهد و آشنایی با نظرات کارشناسان و مدیران وهمچنین کاندیداهای ورود به شورای پنجم از طیف­ها و گروه­های مختلف فراهم کند و بر همین اساس نشستی سه روزه را برنامه­ریزی کرده است.

دبیر برگزاری این همایش  ادامه داد: در این برنامه که با عنوان کلی «گفتگویی برای مشهد دیگر»  برگزار خواهد شد،طی سه روز اندیشه ها و برنامه های طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی توسط کارشناسان خبره در سه زمینه درآمد پایدار شهری،سرمایه  اجتماعی و رویکردهای توسعه شهری مشهد مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

خدایی افزود: در این برنامه سه روزه که در قالب نشست های «گفتمان شهر» برگزار می شود،  حضور کاندیداهایی چون احمد نوروزی شهردار اسبق مشهد،حسن موحدیان فرماندار اسبق مشهد،سیدجلال فیاضی و محمد سهیلی اعضای شورای چهارم مشهد و سعید شعرباف،هادی مهدی نیا و مهدی شریفی از مدیران و اعضای هیات علمی  دانشگاه های مختلف مشهد قطعی شده است.

وی اضافه کرد: البته جهت ارتقای کیفیت این نشست ها،کارشناسان و اساتید خبره ای  چون دکتر علی اصغر محکی و دکتر اولاد از تهران و دکتر برادران،دکتر درهمی و دکتر اکبری از مشهد ما را به عنوان کارشناس یاری خواهند کرد.

معاون پژوهشکده ثامن و دبیر ب نشست سه روزه «گفتگویی برای مشهد دیگر»  در پایان گفت: این برنامه شانزدهم،هفدهم و هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 18الی 21 در محل پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن واقع در سناباد 41 تقاطع اول به سمت راست پلاک 34 برگزار خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *