برخی افراد مشکلات کشور را بزرگ نمایی می کنند

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: برخی افراد، رسانه ها و جریان های سیاسی، مشکلات کشور را بزرگنمایی کرده و طوری وانمود می کنند که دولت یازدهم در طول مدت فعالیت خود کاری نکرده است.

احمد برادران روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی کاربران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات الکترونیک در سبزوار افزود: از سال 1392 تاکنون نقدهای زیادی به عملکرد دولت یازدهم از سوی جریان های مختلف وارد شده و دولت نیز با آغوشی باز از این نقدها استقبال کرده است.
وی با بیان اینکه سیاه نمایی، تشویش اذهان عمومی و غیر واقعی نشان دادن واقعیت ها ظلم به مردم و نظام است، افزود: افراد نقدهای خود نسبت به عملکرد دولت و یا دولت ها از روی انصاف و با در نظر گرفتن واقعیت ها مطرح کنند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سبزوار گفت: از نامزدهای این انتخابات انتظار می رود اخلاق انتخاباتی را به ویژه در تبلیغات رعایت کنند.
فرماندار ویژه سبزوار ادامه داد: در حال حاضر 43 نقطه توسط شهرداری در سطح شهر برای انجام امور به تبلیغات نامزدهای انتخابات اختصاص یافته که گام خوبی در راستای جلوگیری از خدشه دار شدن چهره مبلمان شهری محسوب می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار نیز گفت: امسال انتخابات همزمان با هشت شهرستان استان در سبزوار به صورت الکترونیک برگزار می شود که در این راستا دوره های آموزشی مختلفی برگزار شده است.
حسین میردشتی افزود: 2هزار و 500 نفر در امر برگزاری انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ستاد انتخابات سبزوار همکاری دارند.
وی با بیان اینکه 250 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شد، ادامه داد: از مجموع 255 هزار واجد شرایط اخذ رای در سبزوار هفت هزار و 700 نفر رای اولی هستند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *