انتخابات فرصت ارزیابی عملکردها است

وزیر پیشین آموزش و پرورش اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا کارنامه و اعمال مسئولان مستقر مورد ارزیابی و رای مردم قرار گیرد.

محمود فرشیدی عصر سه شنبه در جمع فرهنگیان حامی حجت الاسلام رئیسی در مسجد امام سجاد(ع) مشهد افزود: حضور مردم در انتخابات بعد شرعی و اسلامی دارد و به عبارتی رقابت در کشور ما مانند رقابت های متداول در غرب نیست. 
وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر انتخابات نبود اثری از جمهوری اسلامی باقی نمی ماند و لازمه یک جامعه تحول آفرین وجود فضای باز برای طرح دردها و راهکارها است. 
وی اظهار کرد: مروری بر روش های انتخاباتی گذشته نشان می دهد بعضی افراد برای پیروزی خود کارهایی کردند که خلاف شان بود و در نتیجه در نظر مردم پایین آمدند. 
وی گفت: معلمی اعتبار اجتماعی دارد و شهید رجایی که یک الگوی مهمی برای ریاست جمهوری است ،‌معلم بوده و هر کس می خواهد رئیس جمهور شود می گوید شبیه رجایی هستم و در گذشته نیز بعضی چنین گفتند اما نبودند. 
وی افزود: هم اکنون در این عرصه باید مشکلات معیشت و بیکاری مردم بیان شود برخی می گویند چرا در افطار رمضان صدای فلان خواننده پخش نمی شود و یا دغدغه آنها لغو کنسرت می باشد. 
وی مدعی شد: سند 2030 یونسکو به عنوان مجرا و ابزار نفوذ جایگزین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شده است. 
وی گفت: سند تحول بنیادین بر حاکمیتی بودن آموزش و پرورش امر حاکمیتی ، توسعه مشارکت معلمان و رفع مشکلات معیشتی و اولویت دادن به بودجه آموزش و پرورش تاکید دارد. 
فرشیدی افزود: رویکرد کنونی به مسائل آموزش و پرورش رویکرد حزبی و سیاسی است و سیاسی ترین افراد در پشت صحنه و با عنوان مشاور فعالیت می کنند. 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *