آغاز توزیع ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تعرفه رای در شهرستان های خراسان رضوی

توزیع 9 میلیون و 750 هزار برگه تعرفه رای، ویژه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، بین شهرستان های خراسان رضوی آغاز شد.
مسعود محولاتی در این خصوص به خبرنگاران گفت: در انتخابات پیش رو از 6 میلیون و 434 هزار و 501 نفر جمعیت استان، چهار میلیون و 313 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند.
عنوان کرد: این میزان برگه تعرفه رای با توجه به جمعیت واجد شرایط رای استان برای 2 انتخابات تامین و توزیع شده است.
وی اظهار داشت: برای انتخابات پیش رو چهار هزار و 571 شعبه اخذ رای اعم از ثابت و سیار در استان تعیین شده که از این میزان سه هزار و 891 شعبه ثابت و بقیه سیار است.
دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی عنوان کرد: کل صندوق های اخذ رای هم در استان 9 هزار 400 مورد اعم از ثابت و سیار است.
به گفته وی، 557 شعبه اخذ رای تمام الکترونیک نیز با یک هزار و 800 صندوق ثابت و سیار در هشت شهر استان شامل سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه و تربت جام، کاشمر، تایباد، قوچان و چناران مستقر می شود که در این راستا آموزش های لازم به نیروهای اجرایی و نیز به صورت میدانی و از طریق صدا و سیما به مردم این شهرها ارائه شده است.
محولاتی تعداد کل دست اندرکاران امر انتخابات استان را در این دوره 75 هزار نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد 17 هزار نفر نیروهای انتظامی و امنیتی هستند و چهار هزار و 635 نفر نیز در قالب سربازرس، بازرس و ناظر شوراهای اسلامی شهر مسئولیت بازرسی و نظارت بر انتخابات را عهده دار خواهند بود.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
1 پاسخ
  1. Rastrear Celular
    Rastrear Celular گفته:

    Quando suspeitamos que nossa esposa ou marido traiu o casamento, mas não há evidências diretas, ou queremos nos preocupar com a segurança de nossos filhos, monitorar seus telefones celulares também é uma boa solução, geralmente permitindo que você obtenha informações mais importantes.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *