مصلحت در ماندن دولت تدبیر و امید است

امیر شهلا، دبیر هیات امناء صنایع غرب مشهد، شنبه شب در گردهمایی حامیان روحانی با موضوع “چرا رای به روحانی” ، گفت: ساختمان پلاسكو در عرض چند دقيقه فروريخت و آوار برداري آن ٢٠ روز به طول انجاميد، با اين تفسير چگونه از دولت تدبير و اميد ميخواهيم كه ويراني هاي ٨ ساله دولت نهم و دهم را در عرض ٤ سال آباد كند؟

وی افزود: دولت احمدي نژاد دولتي بود كه اصولگرايان ٨ سال پشت آن بودند و از سياست هاي آن حمايت مي كردند. در دولت قبل ٤٥ هزار تومان يارانه به مردم دادند و سر ماه دو برابر آن را بواسطه قبض آب و برق گرفتند.

شهلا ادامه داد: اين ادعاها عوام فريبي و پوپوليسم است، احمدي نژاد رفت ولي احمدي نژاديسم همچنان وجود دارد و در لباسي ديگر مثل خوره به جان مردم افتاده است.

امير شهلا در ادامه با اشاره به جریان اعتدال، اظهار کرد: با توجه به اينكه جريان اعتدال از رسانه هاي ملي و فراگير بي بهره است نمي تواند بطور كامل در خصوص فعاليت هاي خود در اين مدت اطلاع رساني كند.

وی یادآور شد: همه ما براي آينده خود و فرزندانمان موظف هستيم كه به همه مردم بگوييم در ميانه راه هستيم و بازگشت از اين مسير ما را به دره قهقرا و مسيري نامعلوم خواهد برد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در میانه مسیر تدبیر و امید هستیم و کشور و اقتصاد تاب شعارهای عوام فریبانه را ندارد، تصریح کرد: عده ای که شعار هایی مانند ایجاد شغل میلیونی و رشد اقتصادی آنچنانی را می‌دهند، بدانند که مردم فریب این شعارها را نمی‌خورند.

وی افزود: مصلحت کشور در ماندن دولت تدبیر و امید است تا بتوانیم مشکلات را با همت، همدلی و کمک مردم یک به یک برطرف کنیم و دولت احمدي نژاد دولتي بود كه اصولگرايان ٨ سال پشت آن سنگر گرفته و از سياست هاي آن حمايت مي كردند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، گفت: به همت دولت تدبیر و امید برای اولین بار در کشور صادرات از واردات پیشی گرفته است و اشتغال جوانان موضوع بسیار مهمی برای دولت دوازدهم است، با توجه به توفیقی که در همراهی آقای روحانی در سفرهای استانی شان دارم، شاهد این هستم که موضوع اشتغال را به عنوان موضوعی جدی همواره در سخنرانی ها مطرح می‌کنند.

شهلا در خصوص وضعیت اقتصادی، گفت: برای ایجاد شغل نیازمند سرمایه گذاری داخلی و خارجی که مستلزم امنیت اقتصادی است، هستیم. امروز شرکت‌های خارجی برای سرمایه گذاری در ایران تمایل داشته و در نوبت هستند.

او با اشاره به تصرف سفارت عربستان سعودی، گفت: زمانی که از دیوار سفارت عربستان بالا رفته و سیاست خارجی را تهدید می‌کنید، باعث می‌شوید که تعداد زیادی از گردشگران عرب دیگر به کشور نیایند.

امیر شهلا اشاره سوء مدیریت مدیریت شهری مشهد، گفت: جلسه با تاخیر آغاز شد که دلیل آن عدم مدیریت صحیح شهری مشهد است که پس از چندین سال باوجود اینکه مشهد دومین کلانشهر کشور و امسال نیز پایتخت فرهنگ جهان اسلام است، نتوانسته سیستم حمل و نقل و مسیرهای شهر را بهبود بخشد بعلاوه مشکلات زیادی در مدیریت شهری داریم.

وی افزود: در سال 92 انتخابات ریاست جمهوری به حدی برایمان مهم بود که از شورای شهر غافل شدیم و دود این بی توجهی امروز به چشم همه ما رفته است و حال امروز با وجود بودجه 8 هزار میلیارد تومانی شاهد مشکلات زیاد در زمینه های مختلف هستیم.

امیر شهلا در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم با حضور در انتخابات 29 اردیبهشت تدبیری برای مدیریت شهری بیاندیشند و افرادی را انتخاب کنند که گره ای را از مشکلات شهرمان باز کنند.

 

گزارشی از سیّدمهرداد امیرکلالی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *