فرماندار مشهد: نباید انتخابات را انتخاب بین انقلابی و غیرانقلابی بدانیم

فرماندار مشهد گفت: در انتخابات، انتخاب بین اصلح و صالح صورت می گیرد و همه افرادی که تایید صلاحیت شدند از فیلترهای مختلف عبور کرده اند. نباید انتخابات را انتخاب بین انقلابی و ضدانقلابی یا خوب و بد تعریف کنیم.
به گزارش ایرنا، محمدرحیم نوروزیان روز پنج شنبه در همایش توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی  افزود: تا پیش از روز 211 اردیبهشت جاری تبلیغ برای نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ممنوع است.
وی بر توجه نسبت به قوانین در تبلیغات از سوی نامزدهای انتخابات شوراها تاکید و بیان کرد: هر داوطلب می تواند در هر منطقه شهرداری فقط یک ستاد تشکیل دهد و در این ارتباط گشت امحاء شهرداری با متخلفان برخورد خواهد کرد.
فرماندار مشهد ادامه داد: اندازه تصویر نامزدها برای تبلیغات در قالب کاغذ، بنر و یا هر چیز دیگری نباید بیش از 70 در 100 سانتیمتر باشد. استفاده از عنوان مسئولیت اداری نیز برای تبلیغ ممنوع است، چنانکه دیگر افراد محلی نیز بخواهند از این اقدام حمایت کنند باید با ارائه گواهی و تاییدیه باشد.
وی گفت: در تبلیغات دیوارنویسی، استفاده از امکانات عمومی و تریبون‌های رسمی به نفع نامزدها و همچنین استفاده از کارناوال و بلندگوی سیار در غیر از محل ستاد نامزدها ممنوع است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *