شرکت استاندار خراسان رضوی در انتخابات نمادین الکترونیکی شهرستان نیشابور

استاندار خراسان رضوی در جریان سفربه نیشابور در انتخابات نمادین الکترونیکی شهرستان شرکت کرد.
علی رضا رشیدیان در حاشیه ی این مراسم نمادین اظهار کرد: طبق اعلام وزارت کشور، انتخابات شوراها در ۱۴۱ شهر کشور شامل ۶ شهر استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.
وی افزود: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای شفافیت بیشتر، سرعت و سلامت در اخذ و شمارش آراء و اعلام نتایج یکی از سیاست های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.
استاندار خراسان رضوی گفت: حضور پر معنا و موثر مردم در انتخابات، تثبیت مردم سالاری دینی است و پیام آن علاوه بر مشارکت برای ساختن ایرانی آباد و توسعه یافته، انسجام ملی، وحدت کلمه، ایستایی نظام است.
رشیدیان با تاکید بر این که سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، باید ملاک عمل دست اندر کاران باشد؛ زمینه سازی برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، با شکوه را از جمله رسالت های مهم دانست.
وی عنوان کرد: در این میان باید به موضوع عدم استفاده از امکانات عمومی و دولتی له یا علیه کاندیداها و جناح توجه جدی شود و همه مدیران در این حوزه مسئول بوده و باید دقت و مراقبت لازم را انجام دهند تا انتخاباتی بدور از مداخلات نهادها و ارگان ها به صورت آزاد و مردمی داشته باشیم.
گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی در ابتدای ورود به نیشابور در گلزار شهدای شهرستان حاضر و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *