نوبت به تکواندو خراسان رضوی رسید!

فدراسیون تکواندو در حالی برای برگزاری انتخابات هیاتاستان خراسان رضوی در حال برنامه ریزی است که اهالی ایناستان چندان به نتایج آن خوشبین نیستند.

پس از آنکه فدراسیون تکواندو در پی مخالفت و اعتراض مربیانو داوران استان خراسان رضوی به تداوم حضور رئیس سابقاین هیات در راس کار، محسنیان از پیشکسوتان خوش ناماستانرا به عنوان سرپرست انتخاب و معرفی کرد تا وی برایمقدمات برگزاری مجمع را فراهم کند.

در پی آن با دستور فتاحی مدیرکل ورزش استان، انتخابنماینده ۵ شهرستان برای حضور در مجمع لغو و مقرر شد درجلسه ای مجدد نسبت به انتخاب این ۵ عضو مجمع استانانتخاب شوند. اما عدم نظارت از سوی اداره کل ورزش و جواناناستان باعث شد تا بازهم همان داستان قبلی با تخلفات متعددتکرار شود.

کاندیداهای حضور در انتخابات هیات تکواندو استان با ارسالنامه ای به اداره کل و ذکر تخلفات صورت گرفته در جلسه فوق،خواستار ورود مستقیم فتاحی به موضوع شدند. اما نکته ای کهخیلی جای تعجب دارد، اینکه چرا در چنین جلسه ای روسایهیات ها برای رای گیری حضور ندارند و نماینده آنها در جلسهشرکت کرده است.

از سوی دیگر شنیده می شود، فدراسیون تکواندو در حکمسرپرستی محسنیان یک ماه برای برگزاری مجمع به وی زمانداده است که این نکته نیز جای تعجب دارد. در حالی که معمولاًاحکامی از این دست بین سه تا شش ماه برای برگزاری مجمعزمان می دهند. از سوی دیگر اصرار فدراسیون برای برگزاریقریب الوقوع مجمع به چه دلیل است؟ در جایی که استانهاییچون مازندران و اصفهان ماه هاست که با سرپرست اداره میشوند، چرا فدراسیون هنوز مقدمات لازم را فراهم نکرده، بهدنبال انتخاب رئیس است.

به نظر می رسد عزمی برای برگزاری انتخابات هیات تکواندوخراسان رضوی در یک فضای عادلانه در بین نیست و فتاحیمدیرکل استان نیز که قول داده بود اجازه هرگونه اعمال نفوذ درانتخابات هیات ها را نخواهد داد، تا کنون قدم مثبتی در اینمسیر حداقل برای تکواندو برنداشته است.

اینکه اهالی تکواندو استان چرا چنین حرکت هایی را شاهدهستند، برکسی پوشیده نیست و هدف تنها تداوم حضور رئیسقبلی است و بس، ولی این انتظار از اداره کل استان وجود داردکه از حق و حقوق ورزشکاران بر اساس منافع ورزش استانخود دفاع کرده و با فدراسیون همسو نشود.

گفتنی است؛ حاشیه های این روزهای هیات های ورزشی استان تمامی ندارد و هر روز ماجراهای عجیبی از آن ها به گوش می رسد و مهندسی انتخابات در صدر اعتراضات کاندیداهای هیات های ورزشی قرار گرفته است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *