با 500 میلیون تومان می‌توان قهرمان آسیا شد

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: امیدوارم شورای شهر جدید مشهد در جهت حمایت از ورزش قدم بردارد، زیرا ورزش مایه نشاط و شور جامعه است.

هادی رضایی در خصوص انتخاب هیات جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی به عنوان یکی از سه هیات برتر کشور اظهار کرد: واقعیت این است که دوران انتقالی را در ورزش جانبازان و معلولین سپری می‌کنیم. ورزشکاران جوانی استارت زده‌اند که امیدواریم در آینده نیز بتوان شاهد درخش‌شان بود. مسابقات بین‌المللی مختلفی در سال آتی خواهیم‌داشت که به دنبال افزایش سهمیه خراسانی‌ها در کاروان تیم ملی کشورمان هستیم.

وی افزود: چند آیتم مختلف در انتخاب هیات‌های برتر کشور در نظر گرفته می‌شود که متاسفانه ما در آیتم باشگاه‌داری و ورزش حرفه‌ای در رشته والیبال نشسته به دلیل انحلال ثامن‌الحجج در سالی که گذشت حضور نداشتیم. در رشته والیبال‌نشسته، در کشور شاهد هستیم که سرمایه‌گذاری خوبی در تیم‌های مختلف صورت می‌گیرد و نمی‌توان با صرفا پرداخت هزینه رفت و آمد تیم به دنبال نتیجه خاص بود.

رضایی با اشاره به مقام‌های قهرمانی والیبال نشسته استان در دوران حضور ثامن‌الحجج در ورزش اظهار کرد: در آن دوران توانستیم شاهد قهرمانی تیم والیبال نشسته خراسان در ایران باشیم، ضمن اینکه این تیم در جام باشگاه‌های آسیا نیز قهرمان شد و مجوز حضور در جام باشگاه‌های جهان را هم به دست آورد اما متاسفانه با انحلال ثامن‌‌الحجج نشد که در این تورنمنت مهم شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان ادامه داد: با 500 میلیون تومان می‌توان در والیبال‌نشسته تیمی داشت که قهرمان ایران و آسیا شود.

هادی رضایی در خصوص توقع جامعه ورزش معلولان و جانبازان از شورای جدید تصریح کرد: در کشور سیاست واحدی برای شوراها وجود ندارد، برای مثال درتبریز، اراک یا ارومیه شاهدیم که هر ساله میلیاردها تومان پول خرج ورزش حرفه‌ای می‌شود اما در شورای شهر قبلی در مشهد، تفکر بر این اساس بود که در ورزش همگانی هزینه شود. البته بدون شک شورای آتی متفاوت خواهدبود و نباید فراموش کنند که ورزش یک اصل مهم برای شادابی و نشاط جامعه است.

وی افزود: امیدوارم در شورای جدید شاهد توجه ویژه به ورزش باشیم و دیگر ورزش در حاشیه نباشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *