تشریح برنامه‌های اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری

در کارگروه اشتغال و سرمیاه‌گذاری استان برنامه‌های اشتغال هر کدام از دستگاه‌ها در استان مشخص شد.
علیرضا رشیدیان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اظهار کرد: اراده مدیریت عالی استان بر حمایت از اشتغال و کارآفرینی جدی است.
وی به سیاست‌های اصولی و برنامه‌های منسجم دولت یازدهم در این حوزه اشاره و تاکید کرد: با توجه به نیاز استان به فراهم آوردن فرصت‌های شغلی جدید، هدفگذاری سال جاری علاوه بر حفظ شرایط موجود ایجاد بالغ بر 150 هزار اشتغال است.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان رضوی گفت: به همین منظور کمیسیون‌های تخصصی در حوزه‌های صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی، IT  و ICT ، تشکیل شده تا طرح‌های اشتغال‌زا مانند تکاپو و کارورز را به منظور بهبود فضای کسب و کار و ایجاد فرصت‌های شغلی دنبال کنند.
رشیدیان تاکید کرد: می‌بایست برنامه‌های اشتغال استان به صوت اجرایی و عملیاتی و با نتایج ملموس پیگیری شود و تمام جامعه هدف جویندگان کار را در بر گیرد.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: این برنامه‌ها باید مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدوین و وظائف دستگاه‌های اجرایی، بخش‌های دولتی، خصوصی، عمومی و تعاونی در آن مشخص باشد.
در این جلسه سهم هر بخش در اشتغال استان تعیین و الزامات آن مشخص شد و مقرر گردید هدفگذاری اشتغال براساس این برنامه دنبال و رصد شود.

image_print
18 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *