بخشدار سرولایت «نیشابور»

گلایه بخشدار سرولایت از مجموعه جمعیت هلال‌احمر

بی توجهی جمعیت هلال احمر به انجام وظایف در سرولایت


 

به گزارش «صبح امروز» باقر صدیقی بخشدار سرولایت، با اشاره به چندین بار مکاتبه و گفتگو با رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور و تذکرهای پیاپی فرماندار وقت شهرستان به ایشان اظهار کرد: محور پرتردد سرولایت بدلیل واقع شدن در مسیرمحور مواصلاتی و جاده ای آسیای میانه از شرایط خاصی برخوردار است .

 

نماینده دولت در سرولایت تصریح کرد: مردم سرولایت بدلیل تردد ترانزیت های شبانه روزی ،تصادفات منجر به فوت و مصدومیت فراوانی در این محور شاهد هستند لذا راه اندازی وفعالیت مجدد پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر از ضروریات توجه به این منطقه است.

 

وی ادامه داد: در سنوات قبل،یک انبار تجهیزات و یک کانکس در مجاورت پلیس راه با ۲هزار متر زمین در اختیار هلال احمر قرار گرفت ولی متاسفانه مردم شاهد محل های قفل زده هستند و از خدمات این مجموعه در سرولایت بی بهره شده اند.

 

بخشدار سرولایت با اشاره به جلسه حضوری فرماندار وقت و نماینده نیشابور با مدیرعامل استانی این جمعیت در سال گذشته اذعان کرد: مدیرعامل استانی با راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای موافقت نمود ولی نماینده وی در نیشابور پیگیری جدی ندارد و علی رغم جند مرحله تذکر جناب فرماندار، بهانه جویی را پیشه راه خود نموده است .

 

صدیقی افزود: همچنین چندین مرحله رئیس حوزه قضائی و فرماندهی پلیس راه سرولایت این مطلب و نیاز را گوشزد کرده اند و حضور تیم امداد ونجات هلال احمر را در صحنه تصادفات ضروری و واجب برشمرده اند لیکن تاکنون همکاری لازم از سوی این سازمان صورت نگرفته است.

 

وی ادامه داد: مکاتبات متعددی در این خصوص شده است ولی کمبود پرسنل و فرعی بودن جاده پاسخی بوده که شنیده ایم.

 

صدیقی با اشاره به حضورچندین مرحله ای دکتر کولیوند در نیشابور تصریح کرد: امیدواریم خبرهای خوش ایشان و پیگیری نمایندگان محترم در مورد تجهیز ناوگان هلال احمر منفعتی برای جان ناقابل زائران و مسافرانی که در مسیر سرولایت تردد می کنند داشته باشد.

image_print