طرح چند پرسش از مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

کدام حمایت و کمک مالی؟

محمد حسین روشنک

تقدیم به مدیر کل توسعه کارآفرینی و… وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به بهانه سخنان وی در جمع اعضای هیئت مدیره کانون کارآفرینان خراسان رضوی؛

جناب مدیر کل حتما کانون‌های کارآفرینی گزارشی از عملکرد خود که واقعا موفق بوده ارائه خواهند داد، لطفاً شما گزارشی از اقدامات مؤثر وزارت خانه متبوع برای حمایت از کارآفرینان و تشکل‌های کارآفرینی ارائه فرمایید.

برابر آنچه از وظایف و بودجه‌های مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر می‌آید، حوزه کاری آن مدیرکل می‌بایست ضمن حمایت از کارآفرینان، به تشکل‌های کارآفرینی کمک‌های راهبردی و مالی داشته باشد، حال سؤال این است کدام حمایت و کدام کمک مالی انجام شده است؟

به کانون کارآفرینان خراسان رضوی از سال‌ها قبل که مرحوم دکتر قنبری با کمک کارآفرینان، این کانون را ایجاد نموده تا کنون، اختصاص یک ریال بودجه پیشکش، وزارت متبوع شما آیا حتی یک برگ کاغذ، پشتیبانی داشته است؟
اگر کمک چند بنگاه اقتصادی و اتاق بازرگانی نبود، این کانون پول تلفن و آب و برق نداشت، چه رسد به اجاره محل و حقوق پرسنل و پذیرایی جلسات، تشکیل چند باشگاه، مقابله با کرونا و مقابله با حرکت‌های ضدکارآفرینی و سرمایه‌گذاری و غیره.

اینکه بودجه‌های آن وزارتخانه کجا هزینه شده و می‌شود را جناب مدیر کل بهتر می‌دانند؟

سال‌هاست کار آفرینان، تحت فشار‌های روانی گوناگون و حسادت‌های فراوان از سوی رسانه‌های رسمی و غیر رسمی و ظلم‌های اقتصادی از طرف بعضی سازمان‌های دولتی از جمله سازمان تأمین اجتماعی که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیریت می‌شود، بوده‌اند؛ خوب است جناب مدیر کل اعلام بفرمایید حوزه تحت مدیریت‌ ایشان چه اقدامی برای دفاع از کارآفرینان و جلوگیری از فضا‌سازی‌های رسانه‌ای برای مدیران بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب و کار داشته است؟
آن اداره کل چه برخوردی جهت بازداشتن ظلم‌های سازمان تأمین اجتماعی برعلیه کارآفرینان اعمال نموده است که در مقابل انتظار داشته باشد تشکل های کارآفرینان از سیاست‌های وزارت متبوع شما حمایت و دستورات مدیر کل کارآفرینی را اجرا نمایند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *