استاندار خراسان رضوی:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حاشیه شهر مشهد در اولویت است

استاندار خراسان رضوی گفت: برخی از طرحهای عمرانی در مناطق حاشیه شهر مشهد در دست اجراست که تکمیل آنها در اولویت است و باید زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز جمعه در بازدید از محلات حاشیه شهرک شهید رجایی و شهید باهنر مشهد افزود: در کنار تکمیل طرحهای نیمه تمام، پروژه‌های مورد نیاز محلات و مناطق حاشیه شهر مشهد با توجه به ظرفیت و امکانات بایستی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان توقع نداشته باشند همه مشکلات به یکباره برطرف شود، اظهار داشت: در راستای خدمت به مردم هر اقدامی از دست مسوولان برآید، با افتخار انجام می‌دهند.

استاندار خراسان رضوی گفت: شهروندان حاشیه شهر مردمی انقلابی، متدین و دلسوز هستند که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

نظری بیان کرد: با هم‌افزایی بین شهرداری، شورای اسلامی شهر، دستگاههای اداری، ستاد بازآفرینی و دیگر نهادها در بخش‌های مختلف طی سه سال آینده  اقدامات لازم در محلات حاشیه شهر  صورت می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی با حضور در شهرک شهید رجایی و شهید باهنر از چند طرح عمرانی این مناطق بازدید کرد.

یعقوبعلی نظری در ادامه بازدیدهای خود از حاشیه شهر مشهد، در شهرک شهید رجایی و باهنر این شهر حاضر شد و از چند پروژه عمرانی و عام المنفعه از جمله بهسازی معابر، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مرکز آموزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و کال طرق بازدید کرد.

 

بازدید از راه روستای “دستگردان” و یک کارگاه خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار، دیدار با یک خانواده شهید و خانواده‌های نیازمند و دیدار چهره به چهره با مردم این منطقه از دیگر برنامه‌های حضور استاندار خراسان رضوی در حاشیه شهر مشهد  بود.

image_print
856 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *