ایجاد 54 شغل مستقیم به ازای واگذاری هر هکتار زمین صنعتی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون به ازای هر هکتار زمین صنعتی واگذار شده به سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی استان به طور متوسط برای 54 نفر شغل ایجاد شده است.
به گزارش صبح امروز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی زاده افزود: مساحت کل زمین های در اختیار این شرکت در 42شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان، هشت هزار و 729 هکتار است.
وی بیان کرد: از کل زمین های در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، سه هزار و 671 زمین صنعتی قابل واگذاری است که بخشی از آن واگذار و بخشی هنوز واگذار نشده است، عملیات آماده سازی برای پنج هزار و 58 هکتار زمین باقیمانده نیز به مرور در حال انجام است.
وی اظهار داشت: تاکنون چهار هزار و 847 قرارداد صنعتی در اراضی قابل واگذاری در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی منعقد شده که از این تعداد 2 هزار و 970 قرارداد در قالب واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: اراضی در اختیار واحدهای صنعتی بهره برداری شده در شهرکها و نواحی صنعتی استان 2 هزار و 550 هکتار است که با بهره برداری واحدهای مزبور برای 78 هزار و 200 نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.
گفتنی است: ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۹ مورد شهرک صنعتی و ۲۱ مورد ناحیه صنعتی است، از مجموع این موارد، ۲۶ شهرک صنعتی و 16ناحیه صنعتی فعال و واگذاری زمین در آن در حال انجام است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *