از سرگیری اجراهای تئاتر مشهد در شرایط قرمز!

مدیر پردیس تئاتر مستقل از بازگشایی این مجموعه و از سرگیری تئاترها با وجود شرایط قرمز کرونایی در مشهد خبر داد.

به گزارش روزنامه «صبح امروز» و به نقل از ایسنا، یاسر عودی در رابطه با بازگشایی مجدد پردیس تئاتر مستقل در شرایط قرمز کرونا در مشهد، اظهار کرد: اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در رابطه با فعالیت در شرایط قرمز کرونا وضعیت بلاتکلیفی را برای ما ایجاد کرده که این موضوع ما را نیز دو چندان بلاتکلیف کرده است. در این شرایط به ما گفته شده که تا نامه از اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت تعطیلی به سالن‌های تئاتر ابلاغ نشده می‌توانیم فعالیت داشته باشیم، اما وقتی گروه تئاتر برای پروانه تمدید اجرای خود به این اداره‌ کل مراجعه می‌کند، به او پروانه اجرا نمی‌دهند. بنابراین ما فعالیت خود را فعلا ادامه می‌دهیم.

وی افزود: اکنون تئاترهای «مشت‌زنی به نام اتلو» و «بامداد یک روز خاکستری» بر روی صحنه پردیس تئاتر مستقل مشهد هستند. داستان تئاتر مشت‌زنی به نام اتلو اقتباسی از نمایش اتلو شکسپیر است و تئاتر بامداد یک روز خاکستری نیز در شرایطی به روی صحنه می‌رود که برای اولین‌بار کارگردانی آن به صورت گروهی انجام می‌شود.

مدیر پردیس تئاتر مستقل در رابطه با ویدئویی که هفته گذشته تحت عنوان درخواست بازدید شهردار مشهد از پردیس تئاتر مستقل در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود و نتیجه آن، بیان کرد: ما برای حمایت از تنها تماشاخانه فعال این شهر ویدئویی را تولید و منتشر کرده و از شهردار مشهد برای بازدید از پردیس تئاتر مستقل درخواست کردیم که متاسفانه هیچ تماسی از سمت شهرداری با مجموعه ما صورت نگرفت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *