مدیر شعب بانک مهرایران در استان خراسان رضوی خبر داد:

اهداء تجهیزات پزشکی پیشگیری،تشخیص و درمان کرونا به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

صبوری مدیر شعب بانک مهرایران در استان خراسان رضوی با اشاره به حضور پررنگ بانک مهرایران در طرح شهید سلیمانی به منظور کمک به کادر درمان در مقابله با بیماری کووید 19،از اهداء 57 قلم از انواع تجهیزات پزشکی مرتبط با این بیماری به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش از روزنامه «صبح امروز» و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران ،در سالروز ولادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) و در راستای طرح شهید سلیمانی،تعدا 57 قلم تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کرونا در جهت حمایت از کادر درمان و کمک به بیماران ،به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اهداء شد.

در این مراسم دکتر ابراهیم پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تشکر از بانک مهرایران بیان داشت:

بیماری کرونا با همه ی بدی ها و سختی هایش عاملی شد تا بار دیگر جلوه ی  انسان دوستی و نوع دوستی در میان اقشار مختلف مردم و ادارات و سازمان ها متجلی شود و از بانک مهرایران نیز که در این روزهای سخت ما را تنها نگذاشتد صمیمانه سپاسگذاریم.

وی افزود:آرزوی  ما این است که مردم عزیزمان همواره در صحت و سلامت کامل باشند ،لیکن اگر نیاز به حمایت کادر درمان پیدا کردند بتوانیم بهترین خدمت را به آنها داشته باشیم و در مورد این بیماری با توجه به شرایط خاص آن این خدمت رسانی با کمک همه ی مردم امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد:اقدام بسیار پسندیده بانک مهرایران باید به خوبی اطلاع رسانی گردد تا موجب تکثیر این خیر شده و دیگر سازمان ها نیز به قدر وسع خود قدم در میدان مبارزه با این بیماری بردارند .

در ادامه ی این جلسه میرهادی معاون مدیر شعب استان خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای سلامت گفت:

فداکاری و مسئولیت پذیری کادر درمان در روزهای سخت کرونایی بر هیچکس پوشیده نیست و بانک مهرایران تلاش دارد تا به اندازه ی توان خود از کادر درمان حمایت کند.

وی افزود:این بانک با درک شرایط حساس کنونی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود،همانند سال های گذشته پا به عرصه خدمت گذاشته و اینبار برای کمک به کادر درمان و بیماران مرتبط با کرونا اقدام به خرید 15 هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی به ارزش 130 میلیارد ریال کرده است که در بین 126 مرکزبهداشت و پایگاه سلامت در کشور توزیع شده است.

وی ادامه داد:هزینه خرید این تجهیزات به ابتکار این بانک و برای اولین بار در کشور از محل وجه التزام تامین شده است.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *