در دیدار مدیرعامل با مسئولان منطقه یک بانک شهر تاکید شد؛

همکاری بانک شهر و سازمان همیاری در جهت پیشبرد حمایتها از حوزه مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با معاون منطقه یک بانک شهر در استان دیدار و در خصوص همکاری های مشترک در حوزه امور بانکی و مالی برای اجرای برنامه ها و فعالیتهای سازمان در حوزه مدیریت شهری استان گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری صبح امروز با دکتر علی نجفی معاون منطقه یک بانک شهر، اسماعیلی مسئول حوزه اعتبارات و معراجی رئیس شعبه بلوار پیروزی مشهد این بانک دیدار و گفتگو کرد.

وی در این جلسه با اشاره به رسالت سازمان همیاری در جهت پشتیبانی از شهرداریها، عنوان کرد: تمامی فعالیتها و اقدامات اقتصادی، بازرگانی و …، سازمان همیاری در راستای توانمندسازی حوزه مدیریت شهری استان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداریها عام المنفعه است چرا که همه مردم به نوعی از خدمات متنوع این نهاد بهره می برند. ادامه داد: امیدواریم با تعامل و استفاده از ظرفیتهای مختلف بانکی در راستای فراهم کردن زمینه حمایت و پشتیبانی از شهرداریها در راستای بهره مندی حداکثری شهروندان از خدمات حوزه مدیریت شهری گام های مهمی برداریم.

معاون منطقه یک بانک شهر در خراسان نیز در این دیدار به همکارهای گذشته بین سازمان همیاری و این بانک اشاره کرد و افزود: آمادگی داریم تا در راستای پیشبرد اهداف سازمان همیاری در جهت حمایت از حوزه شهری و شهرداریها، برنامه ریزی و همکاری های موثری را داشته باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *