مروری بر حواشی آقا و خانم بازیگر و تازه‌ترین جنجال آن‌ها؛

عروس و داماد پرحاشیه سینمای ایران جدا شدند؟

مهناز اصغری

دنیای سلبریتی‌ها همیشه با حاشیه همراه بوده و هرازچندگاهی یک جنجال تازه در آن به پا شده و چند روزی سوژه بحث مجامع مجازی می‌شود و در قریب به اکثر موارد، این حاشیه سازی‌ها و جنجال آفرینی‌ها، سبب جلب توجه و بالتبع بازارگرمی و کسب شهرت می‌شود و نتیجه‌اش هرچه که باشد، به افزایش ارز رایج شبکه‌های اجتماعی یعنی فالوئر می‌انجامد.

فضای مجای و علی‌الخصوص دنیای پرتردد اینستاگرام و توئیتر نیز، بیش از پیش فاصله‌ها را کم و دسترسی‌ها را به دنیای خصوصی افراد آسان کرده است و آخرین اتفاق جنجال برانگیز این فضا، داستان شایعات حواشی جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی است که از روز گذشته شبکه‌های مجازی را پر کرده است.

ماجرا از این قرار است که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شده‌اند تازه عروس و داماد پرحاشیه سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواجشان نمی‌گذرد، در اقدامی ناگهانی عکس‌های مشترک خود را از صفحه شخصی‌شان در اینستاگرام پاک کردند. پس از این اتفاق، پارسا هم شروع به انتشار متن‌های غم‌انگیزی در توئیتر و اینستاگرام خود کرد. همین اتفاقات سبب شده شایعه جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان‌ها افتد.

هیچ شباهتی به لیلای پدر ندارم

ریحانه پارسا متولد4 اسفند 1377، بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که در رشته تئاتر تحصیل کرده و همین دو سال پیش با یک سریال تلویزیونی به مخاطب معرفی شد. آن روزها “لیلا” سریال “پدر” مشهورتر از ریحانه پارسا بود، اما این بازیگر جوان، از پایگاه شهرتش در شبکه‌های اجتماعی نهایت استفاده را کرد و خیلی زود تبدیل به ستاره شد. هر چند که فقط یک نقش بازی کرده بود و در این مدت فعالیت هنری و کاری خود بیشتر از اینکه به دلیل نقشی که بازی کرد، معروف باشد با حاشیه‌ها خودش را سر زبان‌ها انداخت.

یکی از نخستین جنجال‌هایی که پارسا در فضای مجازی به پا کرد، به انتشار عکس‌هایی مربوط بود که انتقادات زیادی را برانگیخت. او خیلی زود تکلیف مخاطبی که او را با سریال “پدر” شناخته بود، مشخص و اعلام کرد: “هیچ شباهتی به لیلای “پدر” ندارم”.

در این مدت پوشش‌های متفاوت و بعضاً عجیب ریحانه پارسا در مراسم‌ها همواره سوژه بحث و انتقاد کاربران فضای مجازی بود. یکی دیگر از حاشیه‌سازی های پارسا، ژست‌های عجیب او در نشست خبری فیلم «خوب، بد، جلف ۲» در جشنواره فجر سال گذشته بود که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت و در میان بعضی از مخاطبان سینما به عشوه‌گری متهم شد.

اسفند سال گذشته، در میانه قرنطینه کرونایی بود که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روزهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: “عهدمان در این قرنطینگی!

ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی (کارگردان، بازیگر و گرافیست) است.

ازدواج سوال برانگیز

مهدی کوشکی نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه حضور در سریال‌های نمایش خانگی را هم دارد، متولد ۱۳۵۹ در خرم‌آباد است. او که قبلاً هم ازدواج کرده، از همسر سابق خود یک پسر دارد. از همان ابتدا، ازدواج ریحانه پارسا 21 ساله و مهدی کوشکی 39ساله به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه‌های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

ریحانه پارسا درباره واکنش کاربران فضای مجازی به ازدواجش در سن پایین گفت: “مادرم هم بهم گفت که سن‌ات برای ازدواج کم است. شاید این سن ازدواج در زمان مادر من درست بود ولی در حال حاضر، برای این که قدم‌های اولم را در کار برداشته‌ام باعث طرح این سوال برای دیگران شد که چه شد در روزهای اول کاری تن به همچین تصمیمی دادم!”

اظهار نظرهای توئیتری

پارسا مدتی قبل در توئیتی از مردان خواست حق طلاق را به همسران خود ندهند و این حرکت او را وارد دور تازه‌ای از حاشیه‌سازی در فضای مجازی کرد. این بازیگر در توئیت خود نوشته بود: «حق طلاق می‌‌دید به زن هاتون، بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟»

به دنبال این اظهارنظر جنجالی، کوشکی، همسر پارسا هم در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد به نظر او هم حق طلاق صد درصد با مرد است و اصلاً لزومی ندارد حق طلاق با زن باشد. او در این ویدئو گفت: «به قول قدیمی‌ها، زن باید با لباس سفید بیاد خونه شوهر و با کفن سفیدم از خونه شوهر بره.»

البته پس از انتشار این استوری، ظاهراً اینستاگرام به صورت پیش فرض دست به حذف پست اینستاگرامی کوشکی کرده بود که واکنش وی را در پی داشت.

کوشکی در واکنش به این اتفاق نوشت: «استوری من بدون حق انتخاب من یا سؤالی از من تنها با یک گزینه ok پاک شد؛ عدم آزادی بیان در اینستاگرام هم وجود دارد».

جذب فالوئر یا سرگرمی مخاطب؟

و حالا پس از یک دوره ازدواج نسبتا کوتاه اخبار و شایعاتی پیرو طلاق این زوج به گوش می‌رسد و تا کنون این دو هیچ واکنشی به آن نشان نداده‌اند. در این میان مدتها است که در تمامی جنجال‌ها با زوجی طرف هستیم که از همان روز نخست اعلام خبر ازدواجشان سوژه محبوب شبکه‌های اجتماعی شده بودند و حالا خودشان بازی را در اختیار گرفته‌اند و هر روز ماجرای تازه‌ای خلق می‌کنند.

پرسش این است که آیا این بازی‌ها همه برای جذب فالوئر و بیشتر دیده شدن است یا تنها سرگرم کردن مخاطبین، و یا اینکه این روال برای زندگی سلبریتی‌ها طبیعی است؟ و این موارد بخشی از سوال‌هایی است که بسیاری درباره کارهای این زوج جوان از خودشان می‌پرسند. بی‌شک همه می‌دانیم که این پایان ماجرا نیست و این قصه ادامه خواهد داشت.

 

برچسب‌ها:

image_print
1 پاسخ
  1. Rastrear Celular
    Rastrear Celular گفته:

    Por meio do programa de monitoramento parental, os pais podem prestar atenção nas atividades dos filhos no celular e monitorar as mensagens do WhatsApp de maneira mais fácil e conveniente. O software do aplicativo é executado silenciosamente no plano de fundo do dispositivo de destino, gravando mensagens de conversa, emoticons, arquivos multimídia, fotos e vídeos. Ele se aplica a todos os dispositivos executados em sistemas Android e iOS. https://www.xtmove.com/pt/how-to-track-and-read-someones-whatsapp-messages-calls-location/

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *