تمدید 3 ماهه لایحه حمایتی مدیریت شهری از صنوف

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و متضرر شدن واحدهای صنفی مختلف، علاوه بر بخشودگی و تخفیف 3 ماهه نخست بخشی از عوارض و اجاره‌بها و …، بخشودگی 3 ماهه دوم نیز در دستورکار شورای شهر قرار گرفته که پس از بررسی در کمیسیون‌های مختلف در جلسه علنی مطرح خواهد شد.
به گزارش صبح امروز رمضانعلی فیضی با اشاره به بررسی لایحه حمایتی شهرداری به منظور کاهش از آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی ناشی از کرونا در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، اظهارکرد: این لایحه بدنبال حمایت از اقشاری است که بخاطر شیوع ویروس کرونا متضرر شده و آسیب‌‎های جدی دیده‌اند.
فیضی با بیان اینکه لایحه پیشنهادی قبلی شهرداری درخصوص حمایت از اصناف و معافیت‌هایی که برای آنها درنظر گرفته شده بود، مختص 3 ماهه نخست امسال بوده، گفت: براساس لایحه جدید، این معافیت برای 3 ماه دوم سال نیز در موضوعاتی چون بخشودگی عوارض و اجاره مستاجران شهرداری و … تمدید خواهد شد و اصناف و بخش‌های بیشتری را بنا به تشخیص ستاد استانی مبارزه با کرونا شامل می‌شود تا بتوانند این واحدها به فعالیت خود ادامه دهند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: لایحه پیشنهادی شهرداری در حال حاضر در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر در حال پایش است تا به صورت تخصصی از منظر و نگاه هرکدام مورد بررسی قرار گیرد.

 

image_print
2 پاسخ
  1. Phone Tracker Free
    Phone Tracker Free گفته:

    How do I know who my husband or wife is chatting with on WhatsApp, then you are already looking for the best solution. Eavesdropping on a phone is much easier than you realize. The first thing to install a spy application on your phone is to get the target phone.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *