احداث پروژه کندراه بزرگراه آزادی و تعریض پل بتنی کال زرکش

شهردار منطقه 10 مشهد گفت: با احداث کندراه بزرگراه آزادی و تعریض پل بتنی کال زرکش و ساماندهی ورودی روستای باغون آباد، عبور و مرور شهروندان تسهیل می شود.
به گزارش صبح امروز احمد حافظ با بیان این خبر، اظهار کرد: این پروژه به طول 1450 متر و عرض 10، در حدفاصل آزادی 133 تا 141، به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه بیش از 40 میلیارد ریال است، افزود: به منظور تعریض پل بتنی کال زرکش اقداماتی از جمله آرماتور بندی، قالب بندی و بتن ریزی انجام گردیده و در راستای احداث کندراه آزادی نیز اقداماتی مانند زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری و نصب علائم ترافیکی در این محدوده اجرایی شد.
شهردار منطقه ده مشهد تصریح کرد: اجرای این پروژه ها موجب کاهش خطر و افزایش ایمنی عبور و مرور برای شهروندان شده و از تردد خودروهای سواری از داخل کال زرکش که مسیر سیلابی بوده و خطرات بسیار زیادی را به همراه دارد، جلوگیری می کند.

image_print
2 پاسخ
  1. Suivre Téléphone
    Suivre Téléphone گفته:

    Lorsque vous prenez des photos avec un téléphone mobile ou une tablette, vous devez activer la fonction de service de positionnement GPS de l’appareil, sinon le téléphone mobile ne peut pas être positionné.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *