راه اندازی مرکز ساماندهی انبارهای ضایعات در جاده رضویه

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: در حال پیگیری برای راه اندازی مرکز ساماندهی انبارهای ضایعات در جاده رضویه هستیم تا مشکل وجود انبارهای غیرمجاز ضایعات در سطح شهر به صورت ریشه ای حل شود.
به گزارش صبح امروز حسین عبدالله زاده که در ادامه طرح نهضت پاسخگویی، از محل دفتر کار خود، پاسخگوی تماس های مردمی 137 بود، در پاسخ به یکی از درخواست های پرتکرار مردمی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی باعث شده است که موضوع زباله گردی و تفکیک غیر مجاز زباله و به دنبال آن، راه اندازی انبارهای غیر مجاز ضایعات در سطح شهر و منطقه افزایش یابد که در همین راستا، از ابتدای سال جاری، جهت مقابله با این معضل، پلمب 20 مرکز از ابتدای سال جاری و در پی درخواست های مردمی 137 انجام شده است.
وی افزود: برای حل اساسی این مشکل در حال راه اندازی مرکز ساماندهی انبارهای ضایعات در زمینی به مساحت 27 هکتار در جاده رضویه هستیم تا همزمان با پلمب این انبارها در سطح شهر، انبارهای ضایعات به محل مورد نظر انتقال یابند.
کلنگ زنی احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی در عباس آباد
شهردار منطقه 5 در ادامه با اشاره به تحقق 116 درصد از درآمدهای چهار ماهه نخست سال جاری این منطقه، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 270 هزار گل فصلی، 850 درخت و یک هزار و 850 گل دائمی، در سطح منطقه کاشته شده است و اجرای فاز دوم پارک خطی مفتح شرقی نیز در دست مطالعه بوده که امیدواریم در سال جاری اجرایی شود.
عبدالله زاده خاطرنشان کرد: کلنگ زنی احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی در عباس آباد که از داشتن زیرساخت های مناسب محروم است، در حال پیگیری است که بخشی از اعتبار آن اختصاص یافته است و به زودی کار آن آغاز خواهد شد.
روکش آسفالت 90 هزار متر مربع از معابر منطقه پنج در چهار ماهه نخست سال جاری
وی اضافه کرد: تکمیل و اتمام دیواره های شلوغ بازار نیز تا چهار ماه آینده صورت خواهد گرفت. همچنین فاز اول پیاده روسازی خیابان علیمردانی با توجه به درخواست های مردمی 137، در دستور کار قرار گرفته است و بازگشایی بولوار الزهرا (س) نیز تا انتهای تابستان سال جاری صورت خواهد گرفت.
شهردار منطقه پنج در پاسخ به درخواست های تعدادی از شهروندان در خصوص آسفالت معابر، تصریح کرد: در سال گذشته، 160 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه روکش و لکه گیری آسفالت شد که 110 هزار متر مربع از آن، لکه گیری آسفالت بود، در سال جاری نیز تاکنون 90 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه، زیر پوشش روکش آسفالت قرار گرفته است و 15 هزار متر مربع نیز در حال انجام است.

image_print
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *