یک زن و ۴ مرد متهمان پرونده ۲ لانه معتادان خلافکار

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط تیم های تجسس کلانتری ۱۲ و دستگیری ۵ متهم در ۲ لانه معتادان خلافکار خبر داد.

به گزارش خبرنگار صبح امروز،سرهنگ “عباس صارمی ساداتی گفت:مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور در دستور کار فرماندهی انتظامی ثامن مشهد قرار گرفت.
وی افزود:تیم های تجسس کلانتری ۱۲ در این عملیات ضربتی وارد عمل شدند و با ردزنی افراد شرور و معتادان خلافکار۲ خانه مسکونی که محل تردد و لانه این افراد شده بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی مشهد افزود:ماموران کلانتری ۱۲ پس از تحقیقات میدانی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و در مرحله اول این عملیات خانه مسکونی در منطقه خواجه ربیع را به طور ضربتی مورد بازرسی قرار دادند.
وی افزود:پلیس در این عملیات ،جوانی ۳۵ ساله که ۵ فقره سابقه کیفری بود ،مردی ۴۰ ساله با ۸ فقره سابقه کیفری و زنی ۳۲ ساله را دستگیر و در بازرسی از محل یک کیلو و ۳۰گرم حشیش ،۶۷گرم شیره تریاک ،۱۲۷ گرم تریاک و همچنین از اتاقک مخصوص نگهداری کبوتر یک قبضه اسلحه غیر مجاز شکاری و ۲۲ تیر فشنگ مربوطه ،مقادیری وجه نقد و ۶فقره چک پانصد میلیون ریالی تقلبی کشف و یک خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف کرد.
سرهنگ صارمی با اشاره به اعلام رضایت و تشکر اهالی محل از این اقدام ضربتی پلیس گفت: تیم تجسس کلانتری ۱۲در مرحله نهایی این عملیات خانه مسکونی دیگری را در حوزه استحفاظی خود که بنابر تماس شهروندان با فوریت های پلیسی ۱۱۰ به لانه افراد خلاف ار و معتاد تبدیل شده بود را مورد شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت:پلیس در این اقدام ضربتی خانه مذکور را با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار داد و مرد۵۶ ساله اهل یکی از استان های غربی کشور که چندفقره سابقه کیفری به اتهام سرقت و مواد مخدر دارد و جوانی ۲۲ ساله معتاد با ۲ فقره سابقه کیفری را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر کرد،
وی با اشاره به این مطلب که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات ادامه دارد از همکاری آگاهانه شهروندان تشکر کرد و گفت: پلیس مشهد به پشتوانه این همکاری های آگاهانه و حمایت دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند نظم و آسایش و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد قانونی می کند.
سرهنگ صارمی در پایان ، تاثیر اعتیاد به مواد مخدر در کجروی و اقدامات مجرمانه را نکته ای دانست که نیازمند نگاه جدی تر به مساله پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی است و خواستار اهتمام جدی نهادهای آموزشی و رسانه ها در همراهی و همگامی هدفمند با پلیس در این رابطه شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *