ساماندهی شهرک شهید بهشتی، با مشارکت ساکنان این محله

شهردار مشهد با اشاره به درخواست ساکنان شهرک شهید بهشتی گفت:ساماندهی شهرک شهید بهشتی را با مشارکت ساکنان انجام خواهیم داد.
به گزارش صبح امروز محمدرضا کلائی، پنجشنبه شب در اولین نشست گفت و گوهای محله که با حضور فرماندار، مدیرعامل سازمان باز آفرینی شهری شهرداری مشهد و جمعی از ساکنان شهرک شهید بهشتی در زمین ورزشی این شهرک برگزار شد، در پاسخ به درخواست ساکنان مبنی بر رسیدگی به وضعیت شهرک بهشتی از جمله ساماندهی نمای ساختمان ها، ایجاد مجموعه های ورزشی و فرهنگی، برداشتن دیوار میان این شهرک و شهرک پردیس و … اظهار کرد: ما از این موضوع استقبال می کنیم اما اگر ساکنان شهرک کنار مدیریت شهری باشند، این اتفاق سریع تر و کامل تر اجرا می شود.
وی افزود: برای اجرای کار نیازمند دو بخش حاکمیتی و مدیریت شهری هستیم که در بخش حاکمیتی آقای فرماندار در این جمع حضور دارند و هر جمع بندی که اعلام شود، آن را اجرا خواهیم کرد.
شهردار مشهد بیان کرد: بخش دوم، ساماندهی فضای شهرک است که وظیفه آن بر عهده شهرداری مشهد است و به شما قول می دهم اتفاقاتی که در راستای ساماندهی شهرک شهید بهشتی خواهد افتاد، قابل مقایسه با گذشته نخواهد بود اما تحقق این قول شرطی دارد و آن مشارکت و کمک ساکنان شهرک است.
گفتنی است، در پایان این نشست محمدرضا کلائی به صورت رودرو با ساکنان شهرک شهید بهشتی گفت و گو و به درخواست های آنها گوش فرداد و خواستار کمک آنها به مدیریت شهری برای ساماندهی این شهرک شد.

image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *